Achteruitrij camera monteren tips?

Inderdaad erg duur, ik heb mijne van ali maar ik gebruik wel hun adapter om hem passend te krijgen.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Ik heb deze:

https://nl.aliexpress.com/item/Ayce...936.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1e9f4c4dZ80J9b

en die ziet er zo uit:

camera1.jpg


camera2.jpg
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
Ik zou voor origineel gaan. Camera uit VW logo... Al die andere opties zijn het net niet. Maar goed...thats me.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Ik heb er een in mijn kentekenverlichting.
Kwaliteit is erg goed.

PhotoEditor_20190520_185005780.jpg 20190329_172927.jpg

Heb zelf ook een RCD 330 plus. Is het makkelijk aan te sluiten? Zag de tekening voor aansluiting maar weet niet of het verstandig is als ik het zelf zou doen haha. Ben benieuwd naar je antwoord :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
Het moet niet zo moeilijk zijn, maar ik heb samen met nog iemand van hier geprobeerd om hem aan te sluiten.
Dit lukte niet, waarschijnlijk stond toch de achterklep open en deed hij het daarom niet. Kreeg alleen zwart beeld toen.
Toen maar naar een automotive gegaan die kreeg het zo voor elkaar.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Wie heeft er dan al een AliExpress flip logo camera geïnstalleerd i.c.m. een RNS315 of RNS510?
Werkt het goed?
Dat wordt lastig, ali flip cameras hebben een rca aansluiting (gele tulp).
Je moet dus de golf 6 flip camera hebben met de juiste aansluiting voor je RNS.



Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Dat wordt lastig, ali flip cameras hebben een rca aansluiting (gele tulp).
Je moet dus de golf 6 flip camera hebben met de juiste aansluiting voor je RNS.



Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Inderdaad, maar de meeste Ali-links bieden ondersteuning voor een RNS315 / RNS510 d.m.v. een RGB converter. Iemand ervaring mee?
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!