Achteruitrij camera monteren tips?

V

Verwijderd lid 8124

Bijlagen

  • 20190519_180205.jpg
    20190519_180205.jpg
    919.5 KB · Weergaven: 77
  • Leuk
Waarderingen: TottiGTI
handvat past er niet op, dan blijft er maar 1 over.. of in de logo kan ook wel duur(der)

heb je nou eindelijk al een nieuwe radio?
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
handvat past er niet op, dan blijft er maar 1 over.. of in de logo kan ook wel duur(der)

heb je nou eindelijk al een nieuwe radio?
Wilde hem vandaag bestellen in combinatie met camera.

Alleen ben er niet over uit welke camera..

Betekend volgens mij dat alles op maat geboort moet worden.. denk ik.
 
Ik zou lekker voor deze gaan.
Het is ff werk maar dan heb je een mooie onzichtbare camera heb zelf ook zon camera ingebouwd.
€ 75,94 6%OFF | Flip Logo VW Badge Achteruitrijcamera Voor Volkswagen Passat B6 B7 B8 CC GOLF 6 7 POLO Beetle Auto embleem camera Flipping logo CCD
https://s.click.aliexpress.com/e/Tf0x8gwzl

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Ik zou lekker voor deze gaan.
Het is ff werk maar dan heb je een mooie onzichtbare camera heb zelf ook zon camera ingebouwd.
€ 75,94 6%OFF | Flip Logo VW Badge Achteruitrijcamera Voor Volkswagen Passat B6 B7 B8 CC GOLF 6 7 POLO Beetle Auto embleem camera Flipping logo CCD
https://s.click.aliexpress.com/e/Tf0x8gwzl

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

dan zit je alsnog met een AV camera, zou wel werken voor r330 niet rns
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
dan zit je alsnog met een AV camera, zou wel werken voor r330 niet rns
Ja dat had ik ff gemist, dat wordt dan lastig.
Wel zou je een golf 6 camera kunnen nemen met originele kabelboom voor de rns en een polo bracket uit polen bestellen.
Als het goed is kan je complete set met kabel bestellen in polen voor de rns, echter zit je wel in een andere prijsklasse

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Ja dat had ik ff gemist, dat wordt dan lastig.
Wel zou je een golf 6 camera kunnen nemen met originele kabelboom voor de rns en een polo bracket uit polen bestellen.
Als het goed is kan je complete set met kabel bestellen in polen voor de rns, echter zit je wel in een andere prijsklasse

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

ja, ik ga voor mn gti wel zo'n flip camera bestellen en kijken hoe dat is op een discover ding
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!