Beste,

Achterspoiler voor mijn AW is binnen.
Is geleverd met een dubbelzijdige tape, maar dat lijkt mij toch niet goed/lang opzitten?

Heeft iemand eerder zo’n spoiler geplakt?
Hoor graag jullie ervaring hierover.
 
Vw  Polo AW  1.0 
Ik heb deze kitt nog over. Kan ik deze ook gebruiken voor spoiler?

GESCHIKT VOOR:​

Voor het lijmen en monteren van vele bouwmaterialen op vrijwel alle ondergronden, zoals hout, (natuur)steen, (gas)beton, metaal, hardschuim en diverse kunststoffen. Geschikt voor binnen- en buitentoepassingen, zoals regelwerk, plinten, schroten, vensterbanken en plaat- en isolatiematerialen. Tevens geschikt voor het afdichten van voegen, naden en kieren bij (kunststof) kozijnen, boeiboorden, daken, dakgoten, muren, lichtkoepels en schoorstenen. Voor alle professionele toepassingen, zoals gevel- en interieurbouw, woning-, utiliteit- en carrosseriebouw.

EIGENSCHAPPEN

EIGENSCHAPPEN​

  • Zeer hoge, blijvende elasticiteit
  • Zeer snelle sterkteopbouw
  • Zeer goed vullend vermogen
  • Goed standvermogen
  • Krimpvrij; 100% lijm
  • Oplosmiddelvrij
  • Geen randzone-vervuiling
  • Weerbestendig
  • Temperatuurbestendig van -40°C tot +100°C
  • Overschilderbaar
  • Doorharding ca. 2 mm/24 uur
 

Bijlagen

  • 56190571-AEF0-4D72-9A17-DAB2EB9FC189.jpeg
    56190571-AEF0-4D72-9A17-DAB2EB9FC189.jpeg
    865.1 KB · Weergaven: 13
Vw  Polo AW  1.0 
Beste,

Achterspoiler voor mijn AW is binnen.
Is geleverd met een dubbelzijdige tape, maar dat lijkt mij toch niet goed/lang opzitten?

Heeft iemand eerder zo’n spoiler geplakt?
Hoor graag jullie ervaring hierover.
welke model spoiler heb eigenlijk gekocht?
R-Line/GTI spoiler, of Oettinger spoiler?
Of de andere grote VW spoiler?
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
nice model.
ik heb deze er op staan..
 

Bijlagen

  • tempImageR4txXG.png
    tempImageR4txXG.png
    11.4 MB · Weergaven: 40
  • tempImage1I3gqW.png
    tempImage1I3gqW.png
    10.5 MB · Weergaven: 39
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!