Achterlichten Polo AW allemaal hetzelfde?

is geen Plug and play. Als eerste moet er een kabel getrokken worden van links naar rechts en alles moet omgecodeerd worden met VCDS/VCP waarbij ik als het moet wel kan helpen. Kan ze ook leveren incl montage € 409

Van led achterlichten naar led black line achterlichten op de polo AW is wel plug &play??
Is de dode hoek sensor in de buitenspiegel (is een optie) ook later aan te brengen??
 
Volkswagen  Polo AW GTI Reef Blue  2.0 TSI 
Van led achterlichten naar led black line achterlichten op de polo AW is wel plug &play??
Is de dode hoek sensor in de buitenspiegel (is een optie) ook later aan te brengen??
Als je nu al led hebt is het idd plug and play als het goed is aangezien die al hetzelfde is.

Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709
 
De dodehoek waarschuwing in de buitenspiegels is niet later aan te brengen omdat het radarsysteem achterop de auto ontbreekt.
Dit is zeker wel naderhand te plaatsen. Kufatec levert een complete set hiervoor :)

Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709
 
Als je nu al led hebt is het idd plug and play als het goed is aangezien die al hetzelfde is.

Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709

is geen Plug and play. Als eerste moet er een kabel getrokken worden van links naar rechts en alles moet omgecodeerd worden met VCDS/VCP waarbij ik als het moet wel kan helpen. Kan ze ook leveren incl montage € 409

Heb je deze lampen nog in de aanbieding incl montage?
 
Volkswagen  Polo AW GTI Reef Blue  2.0 TSI 
Heb je deze lampen nog in de aanbieding incl montage?
We kunnen dit zeker nog doen meer info via mail :)

Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709
 
Is logisch, dat het via de configurator veel goedkoper is, wordt het allemaal in de fabriek al gemonteerd.
Bij de dealer betaal je alle kosten extra, transport, levering, montage, etc etc.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
De blackline heeft zover ik weet de zelfde lichten alleen donker uitgevoerd. Je hebt als je volledig ledpakket hebt (dus voor en achter) de zelfde lampen achter als op foto 1.

Hans heeft ook die lampen, het lijkt alleen anders omdat de foto van Hans vanaf de zijkant is genomen. De andere foto is het recht van achteren.
 
Volkswagen  Polo  1.0TSI 
ik heb indertijd bij de bestelling het volledige LED pakket besteld en mijn nog geen enkel moment beklaagd. is wel niet blackline versie achteraan.
enig minpuntje is dat men de knipperlichten achter en achteruitrijlichten wel niet LED heeft gemaakt (vraag me af met welke reden) gemiste kans vind ik kwa looks.
fokte met men geel kapjes ;)
 

Bijlagen

  • tempImagemKJZdT.png
    tempImagemKJZdT.png
    14.5 MB · Weergaven: 46
  • tempImageQ2GXpy.png
    tempImageQ2GXpy.png
    11.7 MB · Weergaven: 47
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!