Achterlichten Polo AW allemaal hetzelfde?

Juno Leloup

Premium lid
669
482
103
Hi allemaal,

Heb een Polo AW 1.0 TSI 116 PK Highline besteld/gekocht en kan niet wachten tot ik hem eind deze maand heb!
Alleen probeer ik uit te zoeken over de achterlichten, zijn die allemaal hetzelfde, dus zoals in foto 1?
Want die vind ik er goed uit zien.
Alleen zie ik ook achterlichten branden zoals op foto 2, dat vind ik een stuk minder staan.
Hoe zit dat nu, weet iemand dat?

Alvast bedankt!

Foto 1:
VW-Polo-VI-Techno-Riese-mit-Kleinwagen-Etikett-Weltpremiere-story-574412_630x356px_432562e6de9b27838663f9713f60be28__p1020075_jpg.jpg


Foto 2:
20.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
De bovenste zijn led als ik het goed begrijp. Die krijg je als je ledpakket erbij hebt besteld. Dat was in mijn geval zo. Je hebt ze ook nog in een wat meer donkere uitvoering.
 
Volkswagen  Polo  1.0TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Nick-the-quick
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Heb gevraagd aan de dealer om te checken welk type achterlichten mijn Polo AW heeft.
Als ik de minder mooie heb van foto 2, dan ga ik overwegen om ze de led achterlichten te laten monteren.
Kan ik die trouwens makkelijk zelf monteren, plug en play?
Want wellicht is het dan goedkoper om ze niet via de dealer aan te schaffen.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Hi allemaal,

Heb een Polo AW 1.0 TSI 116 PK Highline besteld/gekocht en kan niet wachten tot ik hem eind deze maand heb!
Alleen probeer ik uit te zoeken over de achterlichten, zijn die allemaal hetzelfde, dus zoals in foto 1?
Want die vind ik er goed uit zien.
Alleen zie ik ook achterlichten branden zoals op foto 2, dat vind ik een stuk minder staan.
Hoe zit dat nu, weet iemand dat?

Alvast bedankt!

Foto 1:
VW-Polo-VI-Techno-Riese-mit-Kleinwagen-Etikett-Weltpremiere-story-574412_630x356px_432562e6de9b27838663f9713f60be28__p1020075_jpg.jpg


Foto 2:
4.jpg
ze zijn toch echt als op foto 2, niet meer en niet minder. inderdaad zijn ze op foto 1 bijzonder mooi, maar ik ken deze niet, en ongetwijfeld behoorlijk aan de prijs.
Bij mijn ledpakket zijn alleen de achterlichten en remlichten in led uitgevoerd en heb de rest dus aangepast, maar blijft foto 2
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Maar vrees idd dat mijn Highline die van foto 2 zal hebben, dus dat wordt 443 euro extra uitgeven, als die blackline LED achterlichten erop kunnen.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Net reactie van de dealer, heb idd de achterlichten uit foto 2. :pensive:
Nu kan ik de blackline LED achterlichten erin laten zetten a €443,-.
Is dat momenteel de beste optie dan en zal ik dat dan maar doen, wat jullie?
Ziet er wel dik uit volgens mij.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Heb gevraagd aan de dealer om te checken welk type achterlichten mijn Polo AW heeft.
Als ik de minder mooie heb van foto 2, dan ga ik overwegen om ze de led achterlichten te laten monteren.
Kan ik die trouwens makkelijk zelf monteren, plug en play?
.

is geen Plug and play. Als eerste moet er een kabel getrokken worden van links naar rechts en alles moet omgecodeerd worden met VCDS/VCP waarbij ik als het moet wel kan helpen. Kan ze ook leveren incl montage € 409
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Juno Leloup
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Antera
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!