Achterklep automatisch openen bij ontgrendelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Set liggen voor de achterklep open te laten gaan.
Hier onder een filmpje van mijn vorige polo waar ik de spullen dus van verkoop.
2 dempers en 2 puffers. Afvlakdopjes heb ik helaas niet meer.

Prijs is normaal ongeveer 50euro voor alleen de dempers ik doe de set voor 40 euro weg met puffers.
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Set liggen voor de achterklep open te laten gaan.
Hier onder een filmpje van mijn vorige polo waar ik de spullen dus van verkoop.
2 dempers en 2 puffers. Afvlakdopjes heb ik helaas niet meer.

Prijs is normaal ongeveer 50euro voor alleen de dempers ik doe de set voor 40 euro weg met puffers.
Hoe moeilijk is dit te installeren? Heb daar wel oren naar!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Hierbij nog 2 foto's

Ook heb ik nog 2 ander Demper sets liggen alleen weet niet of die het doen zijn via eBay besteld onder het zelfde type nummer
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    553.6 KB · Weergaven: 54
  • image.jpg
    image.jpg
    563.8 KB · Weergaven: 51
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Steeksleutel en ringsleutel 19 en platteschroevendraaier en twee doeken om je lak te beschermen
Ik heb mijn puffers zo aangepast dat ze mooi passen en de klep mooi aansluit en moet ze monteren met een hulpgereedschap
http://www.mypolo.nl/xenforo/threads/automatische-achterklep.545/page-20

Hierbij nog 2 foto's

Ook heb ik nog 2 ander Demper sets liggen alleen weet niet of die het doen zijn via eBay besteld onder het zelfde type nummer
Ik ben bang dat die dempers te licht zijn, de originele dempers van een Seat Toledo zijn +/- 600 NM en de aftermarket dempers voor een Toledo zijn lichter en niet sterk genoeg om de klep open te drukken
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Ik heb mijn puffers zo aangepast dat ze mooi passen en de klep mooi aansluit en moet ze monteren met een hulpgereedschap
http://www.mypolo.nl/xenforo/threads/automatische-achterklep.545/page-20

Je kan ook gewoon de dopjes waar de puffer tegen aan komt eruit halen en een andere platte afdicht dopje erin doen. Te halen bij de dealer setje kost €3,- ;) maar wel heel netjes gedaan!!!

Ik ben bang dat die dempers te licht zijn, de originele dempers van een Seat Toledo zijn +/- 600 NM en de aftermarket dempers voor een Toledo zijn lichter en niet sterk genoeg om de klep open te drukken
Zou kunnen ik heb ze nooit gemonteerd heb ze wel liggen, wellicht een zwaardere veer in de Puffer plaatsen

Zou kunnen ik heb ze nooit gemonteerd heb ze wel liggen, wellicht een zwaardere veer in de Puffer plaatsen

Bij deze een foto

Originele set gereserveerd voor Renzz.
2 x puffers over en 2 sets van ebay zoals hierboven nog omschreven.

Mocht je de set willen proberen of die werkt ben je welkom in den Bosch

Iemand die een foto kan uploaden van het dopje waar de Puffer op komt?
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    894.4 KB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
@renzz het dopje hierboven kan eruit daarin had ik een dopje geplaatst die dunner was scheelt volgens mij 2 à 3mm

Heren de sets van eBay gaan uit de verkoop gezien na inside informatie van @iichel dus heb nog 2 Puffers te koop!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!