Accessories

Goedenavond.
Ik zit met een super super super groot probleem (maar niet heus).

Mijn vriendin zegt de hele tijd dat ik wat moet verzinnen voor mijn verjaardag, ik dat misschien kan ik wat vragen voor mijn wagen maar de grote vraag is natuurlijk wat. Wat zal ik aan mijn lieftallige vriendin vragen voor mijn verjaardag voor mijn auto. Ik dacht misschien weten de beste leden van deze website dus bij deze!

Weten jullie iets wat ik kan vragen aan mijn vriendin voor mijn verjaardag dat iets te maken kan hebben met mijn auto?

Alvast heel erg bedankt!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 Tsi 105pk 
Goeie,

ik weet niet waar je interesses liggen, maar misschien:
- LED Lampen
- Paar prullen van Alie om hem wat te stylen
- ODBeleven accountje/setje (mijn voorkeur)
- Kofferbakmat
- Mattenset
- Carcleaner afspraak voor alle stoelen?

Keuze is reuze lijkt me, maar vraag is waar je een beetje naar op zoek bent!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115PK 
Goeie,

ik weet niet waar je interesses liggen, maar misschien:
- LED Lampen
- Paar prullen van Alie om hem wat te stylen
- ODBeleven accountje/setje (mijn voorkeur)
- Kofferbakmat
- Mattenset
- Carcleaner afspraak voor alle stoelen?

Keuze is reuze lijkt me, maar vraag is waar je een beetje naar op zoek bent!
Wat is dat ODBeleven?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 Tsi 105pk 
Als je nu graag je auto goed wilt bijhouden, kan je vragen of je familie met je vriendin mee wilt doen voor zoiets, is een voorbeeld en misschien op andere sites nog goedkoper.


Screenshot_20210815-093420_Samsung Internet.jpg


Zie alleen dat ik de microfiches zoeken vergeten ben.
Nou me ouders die hebben me rijbewijs enzo al betaald hahah. Dus denk niet dat dat hem gaat worden maar zeer goede suggestie. Misschien dat ik er wel iets van kan vragen maar jammer genoeg niet het hele pakket.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 Tsi 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!