Abs sensor defect?

Makkan

Nieuw lid
Goedenmorgen,

Ik heb mijn schokbrekers aan de voorkant vervangen. Nu heb ik met mijn domme kop vergeten de abs kabel (rechtsvoor) los te koppelen met het wegvallen van de schokbreker werd de abs kabel uit de connector getrokken.

Hier heb ik een nieuwe connector voor besteld en deze aangesloten maar kan het zijn dat ik de draden verkeerd om heb gehad en hij kortsluiting heeft gemaakt?

Abs,epc,stuurbekrachtiging,bandenspanning,motormanagement,asr, Branden allemaal. Hiervoor nooit problemen gehad.

Kan het zijn dat de sensor een klap heeft gekregen en kapot is? Of een eventuele kabelbreuk? En waar moet ik deze breuk dan zoeken.

Vw polo 6R 1.2 69 pk.

Foutcodes: p2101 u0121.

Alvast bedankt!

Mvg, Mark

Volkswagen  Polo 6R 
Al eens op Google gekeken?
  • P2101 lijkt op je gasklep, wellicht was deze foutcode er al?
  • U0121 issues met je ABS regelapparaat, vermoed dat je sensor defect gegaan.
Zekeringen al gecheckt?

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!