Aansluiting van stoelverwarming

Ik heb een originele kit van Volkswagen stoelverwarming geplaatst in mijn Polo 6R.
In deze kit waren inbegrepen:
- Verwarmingsmatten
- Module
- Bedieningsknoppen
- Bedrading
Nu heb ik alle onderdelen al ingebouwd, maar ik weet niet zeker hoe de bedrading moet.
De Blauw zwarte kabel zal ik wel aansluiten met een zekering tap.
Maar volgens de instructies moet de rode kabel worden aangesloten op het BCM op pin T73A/36.
Mijn vraag is nu hoe ik bij het BCM kom en of iemand het schema van de pins heeft.
Ook vraag ik me af of het nodig is om nog iets te programmeren.
Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • stoelverwarming kabels.jpg
    stoelverwarming kabels.jpg
    172.4 KB · Weergaven: 31
Polo  6r  1.4 
Die kabel waar bijstaat sb37b moet op een van die posities die op die foto daar onder staat in de zekering kast.

Ground is gewoon een massa punt/Min -

T73a/36( pin 36) moet op de bcm op de zwarte stekker, wat een rot klus is omdat je er super slecht bij kan(boven je koppelingspedaal)
Ik heb hem zelf we aangesloten, maar er zijn ook mensen die dit niet doen en geen problemen ondervinden.

Die grijze kabel verbind je ergens met je interieur verlichting.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kg96
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!