Aansluit schema's radiostekker

Goedemiddag,

Wie zou mij de schema's aan kunnen leveren voor het aansluiten van mijn originele radiostekker vanaf de kabelboom. Ik wil de origine quatlock stekker weer in mijn polo 9n3 bouwen.

Ik hoor het graag!
 
Volkswagen  polo 9N  1.4 tdi 
Er is toch vast wel iemand die aansluitschema's bezit?
quadlock pinout vw
Googlen.
is vrij universeel vw.
Maar.
Hoezo wil je weer een quiadlock erin zetten?
Meer dan de standaard radio bekabeling zit niet in een quadlock in de 9n3.
Namelijk niks aan canbus bedrading aanwezig.
Zelfs geen illuminatie draad voor verlichting.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Okee thanks!

Goeie vraag, ik zit met het probleem dat ik een nieuwe dubbeldin radio heb gekocht incl Canbus met Canbus decoder e.d. alleen krijg dit niet werkend aangezien de quadlock er tussen weg is geknipt en er een simpel blokje tussen is gezet. Tevens vond ik een 2tal Canbus draadjes, wanneer ik deze er mee verbind krijg ik allerlei rare waardes op de radio brandstofniveau, handrem wel of niet omhoog e.d. het enige wat klopt is de accu spanning

Jullie misschien ideeën?
 
Volkswagen  polo 9N  1.4 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!