Aanschaf Polo BM.

lol, leuk gedaan.

bedankt allemaal met tips, hier gaan we mee aan de slag. Als jullie nog tips hebben hoor ik dat graag.

Ga dus binnenkort wat dealers lastig vallen Stick Out Tongue. Kijken wat ze doen met me oude polo-tje uit 98'.

Ik laat het wel weten wat het geworden is.

Groeten,
Wesley
 
Snipez1980 zei:
lol, leuk gedaan.

bedankt allemaal met tips, hier gaan we mee aan de slag. Als jullie nog tips hebben hoor ik dat graag.

Ga dus binnenkort wat dealers lastig vallen Stick Out Tongue. Kijken wat ze doen met me oude polo-tje uit 98'.

Ik laat het wel weten wat het geworden is.

Groeten,
Wesley
Kun je de Polo niet particulier verkopen? Of via een site als marktplaats, ben je hem vast zo kwijt aan een handelaar die ze weer naar het buitenland verpatst. Dan krijg je ten eerste vaak meer dan inruil bij de dealer en dan heb je ook nog het voordeel dat je bij de dealer zelf geen auto hebt om in te ruilen zodat je waarschijnlijk meer korting kunnen geven. ;) ;) ;)
 
Skyracer zei:
tip als je inderdaad besluit een nieuwe bm te kopen! vraag dan om het verzoek je auto persoonlijk met je partner op te halen in de vw fabriek in woffsburg!!! echt een super ervaring heb ik zelf vorig jaar ook gedaan toen ik m,n bm ging ophalen!!! gr, guido

De auto wordt in Spanje gebouwd, dus je auto wordt dan eerst met de boot naar Rotterdam gebracht en dan naar Wolfsburg.. neemt niet weg dat het vast een leuke ervaring is!

Ik rij zelf een 1.2 TSI dus die raad ik natuurlijk aan ipv een BM..

Succes met de aanschaf!!

Als je kiest voor Wolfsburg gaat je Polo rechtstreeks met de trein, per boot of vrachtwagen naar Duitsland.

Ophalen in Wolfsburg moet je inderdaad absoluut doen, is echt een hele leuke ervaring!
 
graafie zei:
Snipez1980 zei:
lol, leuk gedaan.

bedankt allemaal met tips, hier gaan we mee aan de slag. Als jullie nog tips hebben hoor ik dat graag.

Ga dus binnenkort wat dealers lastig vallen Stick Out Tongue. Kijken wat ze doen met me oude polo-tje uit 98'.

Ik laat het wel weten wat het geworden is.

Groeten,
Wesley
Kun je de Polo niet particulier verkopen? Of via een site als marktplaats, ben je hem vast zo kwijt aan een handelaar die ze weer naar het buitenland verpatst. Dan krijg je ten eerste vaak meer dan inruil bij de dealer en dan heb je ook nog het voordeel dat je bij de dealer zelf geen auto hebt om in te ruilen zodat je waarschijnlijk meer korting kunnen geven. ;) ;) ;)

of op my polo ;)

groeten ger
 
Momenteel heb je een extra inruil korting van 500 bij de volkswagen.

Mijn huidige polo heeft nu wat probleempjes..
* bijrijders dorpel zit een gat.
* bijrijders elek. raam doet het momenteel (knopje of bedrading).
* wordt in gerookt... (weet ik...)

Extra info:
1998, 1.6 milestone met 186.000 op de teller. blauw.
zojuist nog een jaartje goedgekeurd in september.

Ik ben misschien een beetje lui daarin... marktplaats. Zou niet weten wat ik voor die polo moet vragen. Ik wil het graag in 1 keer afhandelen.. eentje weg een ander voor terug.. Maar zo te lezen, kan ik hem beter niet inruilen? Maar zelf proberen te verkopen?

Groeten,
Wesley
 
Snipez1980,

Je kunt hem inderdaad beter zelf proberen te verkopen. Ik weet toevallig van iemand bij mij in de buurt dat hij een oude wagen op marktplaats had gezet met daarbij zijn telefoonnummer. Die auto was hij binnen een half uur kwijt door een opkoper. Je moet uiteraard bij het overschrijven van het kenteken wel denken om een vrijwaringsbewijs.
Ja, en wat moet je er voor vragen, ook even rondkijken op marktplaats wat een ander er ongeveer voor vraagt. Je kunt het altijd proberen toch?
 
Ik zou zoizo even de afhaalbelevenis in Wolfsburg erbij regelen :mrgreen:
Wij hebben dat (na een goede prijs) het nog kunnen regelen alszijnde afleverkosten (die de Dealer dan bijna niet heeft ;) )

Verder huidige auto particulier verkopen.
= meer korting, en over het algemeen meer voor de auto terug! = win-win :mrgreen:
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
We hebben er 1 aangeschaft, het is een bm geworden. Komt pas in januari.

Ik heb er meer over gehoord over wolfsburg, lijkt me idd wel een leuke belevenis.

Ik heb m'n auto ingeruild, heb er 750 voor gevangen. Vond dat wel prima voor dat ding. Nu is het met de oude auto heen met de nieuwe terug :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!