Aanschaf Polo BM.

Goedemiddag Allemaal,

Ik en m'n vrouw zijn van plan om een nieuwe polo bm aan te schaffen.

Ik ben benieuwd wat jullie hebben kunnen regelen toen jullie je polo gingen kopen,
welke opties en wat heb je uiteindelijk moeten betalen.

Dan kan ik een beetje kijken wat ik kan verwachten.

Alvast bedankt,
Wesley
 
Do's:
- Afpingelen...probeer zoveel mogelijk korting van die VW gasten af te tuigen als je geen inruil hebt
- Ipod kabel gratis proberen te krijgen (die is 45 euro ofzo Stick Out Tongue)
- Vragen welke RNS erin komt...er is een groot verschil tussen RNS310 en RNS315 je hebt dan ook niet zo'n lelijk bluetooth module op je dashboard.
- Vragen of het mogelijk is om H7 koplampen achter te monteren (desnoods gratis...want ze kosten 110 euro per stuk) te krijgen ipv de H4 koplampen...trust me deze WIL JE ECHT!! zoveel beter licht...
- Polo actie pakket gratis eruit krijgen maybe? Stick Out Tongue

Dont's:
- Waxoyl NIET nemen...biggest rip off die je kan doen ipv daarvan koop gewoon Meguiars of Poorboys spullen
- Velgen 17 inch Boavista erbij nemen je betaald dan de hoofdprijs 1500 euro...beter dat je gewoon op marktplaats of via velgen zaakjes imitatie velgen koopt...(je ziet het verschil niet eens!!)

iemand meer suggesties?
 
het beste resultaat bereik je idd als je niks in te ruilen hebt, en als ie niet meer in prijs wil zakken, vraag er dan een kleine optie bij

als je wel wat in te ruilen hebt: zeg dan vooral geen vraagprijs totdat je hun taxatie hebt gezien, dan kan je altijd die nog een beetje omhoog krijgen
 
Hoi KYC,

bedankt voor de info. Velgen raad je af om bij de dealer te mee te bestellen. ik zag op vw.nl er 2 staan voor de polo 16" en 17". Zelf vind ik die van motorsport wel mooi. Wat zal het mooiste staan onder een polo? op het forum zie/lees ik dat mensen over het algemeen 17 inch eronder hebben.

heeft iemand al zo'n motorsport onder heen polo? en zo ja.. een fotootje :)

Zo'n standaard RCD.. raad je dus af? eerder de wat luxere met nav?

Groeten,
Wesley
 
bedoel je deze? ofbedoel je de grijze versie?

let wel, dit is met verlaging

[resize=500:2934nsec]http://img169.imageshack.us/img169/9660/imgp1649.jpg[/resize:2934nsec]
 
Hola,

Deze zijn het volgens mij. Ik vind ze wel mooi, onze voorkeur gaat uit kwa kleur naar glacier blue, dus daar passen deze mooi bij.

Bedankt voor het opzoeken van de foto. kon er nog niet 1 vinden die deze velgen goed kon laten zien op een polo.

Dat verlaagde is ook mooi.

Groeten,Wesley
 
dan kom je uit op zoiets, wel mooi!

volkswagenpolobluemotio.jpg
 
Snipez1980 zei:
Goedemiddag Allemaal,

Ik en m'n vrouw zijn van plan om een nieuwe polo bm aan te schaffen.

Ik ben benieuwd wat jullie hebben kunnen regelen toen jullie je polo gingen kopen,
welke opties en wat heb je uiteindelijk moeten betalen.

Dan kan ik een beetje kijken wat ik kan verwachten.

Alvast bedankt,
Wesley


In principe kun je bij vw tot 7,5% korting krijgen,soms doen ze daar moeilijk over,maar als je aangeeft dit te willen krijg je dat.
Met deze kortingsoptie het gesprek beginnen,spaart veel gezeur en tijd.
 
de lease maatschappij krijgt vaak nog iets meer korting.... Wat je kunt doen is bij meerdere dealers dezelfde offerte opvragen en dan nog eens een rondje doen. Mijn ervaring leert wel dat de service achteraf dan vaak wel wat minder is...
 
@roundrunner


Wat heeft de aankoopprijs mer de service te maken?

Voor mij is het de eerste keer dat ik een vw gekocht heb,de service en garantie van volkswagen is inderdaad niet best,gelukkig heb ik geen noemenswaardeige problemen gehad,maar juist die kleine dingetjes worden niet of moeizaam opgelost.
Bij mijn vorige japanse auto,s deed men niet zo moeilijk,daar is garantie gewoon garantie.
Wat ik bij een eventuele volgende vw aankoop ook eis is dat de auto voorzien is van de verplichte spullen zoals een gevarendriehoek,het verbaasde mij enorm dat een driehoek en een verbandtrommel niet aanwezig was.
Gelukkig kwam ik erachter voordat ik op een reis naar italie ging maken.
 
qua optie is de climatronic sowieso ook wel een leuke en handige gimmic ;)
en eventueel licht en zit pakket en een pakketje met stoel verwarming! Big Grin
dat laatste mis ik namelijk heel erg in mijn polo(ook glacier blue overigens) :lol:

multifunctioneel stuurwiel is eigenlijk ook nooit weg, zit je minder te pielen tijdens 't rijden (zoals ik dus wel moet doen) en een rns-315 is sowieso een betere keuze dan een rcd lijkt me, heb je navi bij en je kunt direct je telefoon linken aan en bedienen op de radio ;)

en weet je zeker dat je die volkswagen motorsport velgen wilt?
als ik jou was zou ik nog even goed rondkijken, er is echt nog genoeg moois te vinden! Big Grin

qua korting kan ik je niet veel vertellen.. (had namelijk geen inruil)
maargoed bij mijn auto moet je denken aan klein leder pakket, rns-310, rokerspakket, getinte ruiten, alarm.. en verder kom ik zo even niet :lol:
maar goed zonder kortingen zou mijn auto zo ong 21K kosten maar na een dealer korting was de prijs 19,5K ;)
('t zou dus maar zo kunnen zijn dat ik nog wat opties vergeten ben :lol: )
 
VW  6R  1.2TDI 
Mijn ervaring is dat wanneer er achteraf nog even wat veranderd moet worden men niet direct met facturen voor huur auto's aan komt. Ook hebben ze kosteloos wat dingen omgezet in de Vag-com etc. De dealer heeft een budget per "deal" waar ze dat soort dingen van kunnen doen. Hogere korting is dus een lager budget....

Bij mij hadden ze een "klein" foutje gemaakt bij het bestellen van de auto. Ik word nog steeds op handen gedragen omdat ze zich schuldig voelen....
 
Gewoonjan zei:
qua optie is de climatronic sowieso ook wel een leuke en handige gimmic ;)


en weet je zeker dat je die volkswagen motorsport velgen wilt?
als ik jou was zou ik nog even goed rondkijken, er is echt nog genoeg moois te vinden! Big Grin

Die climatronic moet je inderdaad bestellen, je krijgt er achteraf spijt van als je dat niet doet.
En als je toch nog even goed rond wilt kijken voor velgen kun je natuurlijk altijd winterbanden bestellen en deze om de originele 15" BM velgen gooien. ;) Maar dan moet je uiteraard geen half jaar moeten wachten op de levering van je nieuwe auto. Maar dat zal tegenwoordig wel meevallen denk ik.
 
tip als je inderdaad besluit een nieuwe bm te kopen! vraag dan om het verzoek je auto persoonlijk met je partner op te halen in de vw fabriek in woffsburg!!! echt een super ervaring heb ik zelf vorig jaar ook gedaan toen ik m,n bm ging ophalen!!! gr, guido
 
tip als je inderdaad besluit een nieuwe bm te kopen! vraag dan om het verzoek je auto persoonlijk met je partner op te halen in de vw fabriek in woffsburg!!! echt een super ervaring heb ik zelf vorig jaar ook gedaan toen ik m,n bm ging ophalen!!! gr, guido

De auto wordt in Spanje gebouwd, dus je auto wordt dan eerst met de boot naar Rotterdam gebracht en dan naar Wolfsburg.. neemt niet weg dat het vast een leuke ervaring is!

Ik rij zelf een 1.2 TSI dus die raad ik natuurlijk aan ipv een BM..

Succes met de aanschaf!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!