Aanpassingen

Beste forum lezers

ik heb een maand geleden eenVolkswagen polo 6r uit 2011 dsg 1.4 fsi gekocht.
Aangezien hier geen turbo inzit is chippen niet de moeite. Maar er zijn zat andere mogelijkheden, voor aanpassingen waarmee de rijeigenschappen verbeterd zullen worde.
zoals bijvoorbeeld andere stabilisator stang.
Maar wat is jullie ervaring met aanpassingen en welke aanpassingen zouden jullie mijn adviseren.

mvg stan

Volkswagen  Golf  1.4 tsi act 140pk 
Beste forum lezers

ik heb een maand geleden eenVolkswagen polo 6r uit 2011 dsg 1.4 fsi gekocht.
Aangezien hier geen turbo inzit is chippen niet de moeite. Maar er zijn zat andere mogelijkheden, voor aanpassingen waarmee de rijeigenschappen verbeterd zullen worde.
zoals bijvoorbeeld andere stabilisator stang.
Maar wat is jullie ervaring met aanpassingen en welke aanpassingen zouden jullie mijn adviseren.

mvg stan
rijd je auto niet goed dan?
een stabilisator stang gaat jou auto echt niet beter van rijden.
ik zou dikke velgen kopen
verlagen bij @tlc
leder interieur erin gooien ect ect

Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
rijd je auto niet goed dan?
een stabilisator stang gaat jou auto echt niet beter van rijden.
ik zou dikke velgen kopen
verlagen bij @tlc
leder interieur erin gooien ect ect

Dikke velgen zitter er al gelukkig op hhahah
Verlagen vind ik persoonlijk niet super mooi maar zou graag iets nieuws willen er zit helaas geen turbo op waardoor er geen chip op kan maar zou graag een leuke nieuwe aanpassingen willen met hopelijk iets waarmee de auto ook beter van word

Volkswagen  Golf  1.4 tsi act 140pk 
Als je echt sportiever wilt rijden moet je een atmosferische motor pakken met meer inhoud, of een geblazen motor die je kan chippen. Anders gewoon voor lief nemen dat qua snelheid je nu aan je max zit.

Lijkt me onzinnig om aanpassingen te gaan doen aan b.v. de stabilisatorstang, als de voordelen daarvan pas boven komen bij het vermogen wat je auto niet kan leveren.

SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: SY96
Onderstel aanpassen heeft bij elk motorvermogen zin.
je hoeft geen 200pk te hebben om hard over een rotonde te rijden. Met oem ophanging is dit veel minder dan bij een verlaagde met versterkte rubbers.

Als is het wel zonde om 100de euros uit te geven voor het onderstel, terwijl het vermogen nooit omhoog kan.

Laatst bewerkt:
verlagen bij @tlc

Doe maar TCL :)

Maar voor de TS is de grote vraag wat wil je precies en wat is je budget, want dat gaat alles bepalen.

Sparen voor een GTI is dan misschien wel ene optie en anders kan je hem kwa looks en rijeigenschappen zeker wel wat customizen. Motorisch dan niet maar de rest wel

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!