9n3 Achterlichten in 9n zetten

Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb al even wat doorgelezen over het plaatsen van 9n3 achterlicht in een 9n.
Ik was al bezig geweest met het omsteken van de kabeltjes, maar kom er niet uit.

Heeft toevallig iemand een foto of schematje van de bekabeling zoals deze hoort te komen?
Het betreft een Polo 9n 1.4 16v Highline zonder trekhaak.
Dat zou erg fijn zijn.

PS: Ook zag ik laatst op een ander forum dat er iemand een Golf 6 Highline stuur met stuurbediening (niet werkend). zonder aanpassingen op zijn 9n heeft gezet. Zijn er hier nog anderen die daar ervaring mee hebben?
Ik heb namelijk nog zoeen stuur inclusief airbag liggen van mijn Golf 6 TSI Highline en zou dat dan ook graag monteren

alvast bedankt.
 
Dit lijkt er inderdaad al veel meer op! Super bedankt. Ik ga morgen hiermee aan de slag.
Toevallig ook nog een idee of ik de lampjes uit de orginele 9n over kan zetten naar de nieuwe 9n3 achterlichten?
 
Ik heb vandaag even geprobeerd de kabeltjes in de stekker te wisselen, maar kreeg deze er niet uit. Over een paar dagen komen de adapterstekkers binnen, dan zou het dus alsnog moeten lukken. Bedankt voor de tips
 
Haha ik ken het gevoel hoor Stick Out Tongue

Zo iets kun je gebruiken, dan 'druk' je de oude kabel er als het ware zo uit. Bij mij ging het altijd mis dus ik soldeer tegenwoordig weer gewoon.

getimage.php
 
Vanmorgen lang Vag techniek (nuenen) geweest voor het inleren en monteren van het Polo 6R stuurwiel (kon niet gedaan worden omdat ik de stekker thuis vergeten was):S. Dus dan maar even naar de 9n3 GTI achterlichten laten kijken, waarvan de achteruit rij lamp niet functioneerde. Een kabeltje van de sensor op de versnellingsbak was afgescheurt. Dit gefixt, en nu werken ze eindelijkBig Grin. Volgende week maar nog eens langs voor het inleren van de 6R airbag.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!