6th Arnhem DUB-inn pics & aftertalk

Haha zo koud was het toch ook weer niet? Vond het een geslaagde dag met als grootste nadeel het schreeuwende vrouwtje van het bandje dat aanwezig was bij de snackkraam... Anyway: ik zal proberen komende week de fotos uit te zoeken en ook proberen er een aantal te uploaden met mijn ultra lowspeed internet ><
 
Moe maar voldaan kijken we terug op de 6th Arnhem DUB INN.
Eindelijk weer een geheel droge editie!
Nogmaals dank aan de Subdubbers voor de jurering.
Ideeën, verbeter punten voor de volgende zijn er altijd, en daar gaan we dan ook zeker mee aan de gang!
Iedereen bedankt voor jullie komst, want laten we eerlijk zijn, zonder jullie zijn wij enkel een team, met een heel groot grasveld!
 
Durf eigenlijk niet te zeggen, maar volges mij is er iets misgegaan.. movie zou succesvol klaar ijn met uploaden alleen zie ik niks op mijn kanaal miss moet utube nog verwerken, sjonge!
 
@enzo: dat klopt, vaak als je grotere films upload duurt het zeker 8-10 minuten na voltooien voordat hij zichtbaar is; gewoon die link pasten!!
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Na enige problemen te hebben ondervonden met die K$&%^$ UPC dat pas om 16.00u (door onderhoud) weer zal werken en die slome K&%& verbinding van Vodafone zien jullie hier onder staan de LINK:

720p You Like This :)

[video=youtube;CCub0rG-0p4]http://www.youtube.com/watch?v=CCub0rG-0p4&list=UUjrTCVgnTmQgLv2FiMkkI2A&index=1&feature=plcp[/video]

Gr,

Enzo
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!