6th Arnhem DUB-inn pics & aftertalk

Xander

Voormalig teamlid
2,451
0
36
Vond het een geslaagde meeting :)
Mooie rides gezien, wel een beetje jammer van het koude weer :|
Ook een beetje jammer dat de decibelmeter het niet deed bij het testen van mijn audio Stick Out Tongue

Hier alvast een mooie pic:
20120506121210-1.jpg



En een mooie stickertoevoeging op m'n polo :mrgreen: (rotiform)
20120506160107.jpg


Please post!
 
Ik ben ook even langsgepiept maar wat was het KOUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb zoals te verwachten viel aardig gelachen, heb ook een aantal foto's gemaakt maar niet zo heel erg veel Stick Out Tongue

img0948pr-1.jpg

img0950kl-1.jpg

img0952g-1.jpg

img0954oa-1.jpg

img0955jg-1.jpg

img0959hr-1.jpg

img0962h-1.jpg

img0968k-1.jpg

img0970rq-1.jpg

img0971qy-1.jpg

img0974o-1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag ook ff geweest, was leuke middag!, maar idd wel koud!!!
@bas bedankt voor de foto van me polo! (die groene), volgens mij zag ik je het terrein oprijden tussen 1300 en 1330 ken dat?
 
Vandaag ook ff geweest, was leuke middag!, maar idd wel koud!!!
@bas bedankt voor de foto van me polo! (die groene), volgens mij zag ik je het terrein oprijden tussen 1300 en 1330 ken dat?

Klopt ja, ik moest vanmorgen eerst mijn roes uitslapen Stick Out Tongue Daarna even met 160 naar de meet geknald. Maar heb niet veel foto's gemaakt (lees hoofdpijn)
Volgende keer moet je me maar staande houden weet ik ook welk gezicht erbij hoort :)
 
Klopt ja, ik moest vanmorgen eerst mijn roes uitslapen Stick Out Tongue Daarna even met 160 naar de meet geknald. Maar heb niet veel foto's gemaakt (lees hoofdpijn)
Volgende keer moet je me maar staande houden weet ik ook welk gezicht erbij hoort :)

haha, lekker he avondje tanken en dan naar een meet! zal je de volgende keer staande houden!
 
Jep, Filmpje is ook af nu! Ben em aan het uploaden......... duurt 30 minuten de meeste van jullie zullen al slapen dan Stick Out Tongue ik misschien ook dan zal de link er pas morgen op komen bahahahah:)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!