6th Arnhem DUB INN 6 Mei 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een lijstje voor mensen vanuit Nijmegen:
- suvtje
- WobbleKid
- Mike2165
- chefke88 ?

Ik ben ook om 10:00 bij de mac dukenburg zie jullie daar...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Onze DUB INN "AanplakKlep": wat te verkopen of te melden? Neem je flyer, advertentie of wat dan ook mee naar de 6th Arnhem DUB INN, en plak het aan op de "aanplakklep"! Wij zorgen ervoor dat de klep op een mooie opvallende plaatst staat!
(de rest van het terrein is een NO flyer zone.... :tu: )

485310_378042782237127_100000942254370_962299_850340742_n.jpg
 
Ik was vorig jaar vroeg. Kon er zo op. Later die dag hele rijen.

Afspraak punt idee. Als je de afrit af bent 1 stoplicht voor de bestemming zit recht een grote parking parallel aan de weg van daar is t n paar minuten naar t veld. ??? Idee on daar te meeten
 
Ik was vorig jaar vroeg. Kon er zo op. Later die dag hele rijen.

Afspraak punt idee. Als je de afrit af bent 1 stoplicht voor de bestemming zit recht een grote parking parallel aan de weg van daar is t n paar minuten naar t veld. ??? Idee on daar te meeten

Goed idee, daar is ook zat plek :)


Lijkt me wel leuk ja met iedereen... dus ik ben voor alleen de lokatie nog weten... kan ik daar in de buurt ook nog me auto wassen weet iemand dat??

Je kan bij de anac goed je auto wassen; carwash arnhem - Google Maps
 
Volgens het andere topic voor de meeting:

Voor zover ik het heb begrepen verzamelen we bij de Shell langs de A12 vlak voor Arnhem. Vorig jaar was het namelijk superdruk op die parkeerplaats.

Lijkt me wel handig om dat te doen?? .
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Wat doen de mensen die vanuit het zuiden erheen gaan? waar komen we dan precies samen op de meeting zelf?? ofzo? Volgens mij loopt het topic namelijk een beetje door de andere heen haha
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!