6th Arnhem DUB INN 6 Mei 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als er een duidelijke plek word afgesproken zou dat mooi zijn om met zn allen het terein op te rijden,
wat mischien een mooie plek is om elkaar op te wachten en vervolgens verder te rijden een kleine 5 min van de plek van bestemming,
Het voetbal stadium gelredome arhnem plek zat om te wachten met zn allen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
@chefke88 kom er ook liever niet als wel maar dacht mischien een gemakelijke plek,
@suvtje ik kan ook naar dukenburg komen, kom zelf uit wolfskuil,
maar laten we even een goede afspraak maken waar en hoelaat,
Er gaan nu een aantal dingen door elkaar, anders komen we er niet uit zo Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Ik heb me nieuwe polo morgen dus moet ook nog wat dingen veranderen alleen gaat niet zo snel haha. maar ik rij mee.
Dus roep maar een locatie voor het verzamelen.
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
ik zag dat het om 11:00 begon dus als we nou afspreken 10:00 bij de Macdonalds dukkenburg op de parkeer terein.

is dit een goed idee??

en de rest van de forum wachten we elkaar af bij shell richting arnhem Adres : Provincialeweg A325 1 6662 MZ ELST GLD als we daar allemaal rond 10:30 zullen zijn moet dat goed komen want is nog 30 min rijden naar de plek weet de adres niet eens wie zoekt dat even op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!