6R Highline multifunctioneel stuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben opzoek naar een mf stuur voor mijn polo 6r 1.2tdi bm 2011
Is er iemand die ervaring heeft met het (ombouwen)vervangen van het orginele stuur naar mf
Of iemand die dat voor mij zou willen monteren? (uiteraard tegen betaling)
 
Laatste pricedrop, eigenlijk te goedkoop, maar ligt hier maar..
60 euro!

Zonde om er een boemerang van te maken Stick Out Tongue
Echter heb ik wel interesse! Ik stuur je na de nacht een pb ;)

Ghehe, ergens wel geinig, ben ik eindelijk weer een keer te vinden op dit prachtige forum, zie ik allemaal leuke dingetjes :mrgreen:
Nou nog even goed op gaan letten dat mijn studie er nu niet wél onder gaat lijden, haha :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Zonde om er een boemerang van te maken Stick Out Tongue
Echter heb ik wel interesse! Ik stuur je na de nacht een pb ;)

Ghehe, ergens wel geinig, ben ik eindelijk weer een keer te vinden op dit prachtige forum, zie ik allemaal leuke dingetjes :mrgreen:
Nou nog even goed op gaan letten dat mijn studie er nu niet wél onder gaat lijden, haha :lol:

Ik hoor het wel :)
het is nog geen boemerang..
 
Zonde om er een boemerang van te maken Stick Out Tongue
Echter heb ik wel interesse! Ik stuur je na de nacht een pb ;)

Ghehe, ergens wel geinig, ben ik eindelijk weer een keer te vinden op dit prachtige forum, zie ik allemaal leuke dingetjes :mrgreen:
Nou nog even goed op gaan letten dat mijn studie er nu niet wél onder gaat lijden, haha :lol:

Gewoonjan??????? Al 3.347 berichten??????? Nog nooit eerder hier tegen gekomen.....:lol: :lol: :lol:

Hoi Jan, ook weer eens op het forum? Nog steeds geen full prof tandarts? ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!