Voorstellen 6r 1.6 tdi van Ralph

Hallo , na een tijdje al een polo in bezit te hebben en vaak gebruik gemaakt van het forum om informatie op te zoeken me toch maar aangemeld.

Rij op dit moment een 6r 1.6 tdi gechipt naar 145pk. Optisch is er door de vorige eigenaar best wat aan gedaan, volgensmij zat hij ook op dit forum.

Ik heb me aangemeld omdat ik wil kijken of ik er nog meer vermogen uit kan halen, andere turbo en zoek hier ook nog advies voor. Daarnaast mis ik ook wat geluid en zoek ik hier ook nog advies voor :) voor de liefhebbers een paar snel gemaakte foto's.
 

Bijlagen

  • Point Blur_Apr112023_152752.jpg
    Point Blur_Apr112023_152752.jpg
    2.6 MB · Weergaven: 48
  • Point Blur_Apr112023_152712.jpg
    Point Blur_Apr112023_152712.jpg
    3.8 MB · Weergaven: 47
  • Point Blur_Apr112023_153145.jpg
    Point Blur_Apr112023_153145.jpg
    4 MB · Weergaven: 44
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6r  1.6tdi gechipt naar 145 
  • Leuk
Waarderingen: Jeroldd
Welkom, vermogen is niet zo 1,2,3 geregeld. Downpipe, intercooler, turbo wissel, map sensor en waarschijnlijk ook je koppeling. Dus daar gaat aardig wat geld inzitten.

Mocht je toch beslissen het te doen, ik heb nog een gtd turbo (gtc1549vz) liggen voor de meer vermogen. Hier zit een nieuwe actuator op en moet nog enkel worden afgesteld, dit kun je bij turbo bouwers doen. Mocht je belang erbij hebben laat het maar even weten.
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jeroldd
Welkom, vermogen is niet zo 1,2,3 geregeld. Downpipe, intercooler, turbo wissel, map sensor en waarschijnlijk ook je koppeling. Dus daar gaat aardig wat geld inzitten.

Mocht je toch beslissen het te doen, ik heb nog een gtd turbo (gtc1549vz) liggen voor de meer vermogen. Hier zit een nieuwe actuator op en moet nog enkel worden afgesteld, dit kun je bij turbo bouwers doen. Mocht je belang erbij hebben laat het maar even weten.

Dankjewel voor je reactie, had het met mijn garagehouder erover gehad en die zei dat die er wel een andere turbo op kon zetten wat zal resulteren in meer vermogen. Heb jij misschien een indicatie wat het jou ongeveer gekost heeft ?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.6tdi gechipt naar 145 
Dankjewel voor je reactie, had het met mijn garagehouder erover gehad en die zei dat die er wel een andere turbo op kon zetten wat zal resulteren in meer vermogen. Heb jij misschien een indicatie wat het jou ongeveer gekost heeft ?
Ik zou eerder kijken naar een grotere intercooler dan naar de turbo, daarmee plus downpipe kun je rond de 170/180 halen. Met turbo upgrade ga je dan richting de 200+

Intercooler heb je van verschillende makelij, zoals airtec, darkside, maar ook vanuit andere vag auto’s kun je een pakken
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  • Leuk
Waarderingen: Generalmayor en Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!