6n\g40 einde verhaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: rieger 6ng40 revisie (foto's update 20-03-2011)

update 20-03-2011

1 foto upload ik haha de rest volgt vande week als de motor weer in gebouwd is.
img0071zt-1.jpg
 
Re: rieger 6ng40 motor klaar

tijdje stil geweest maar jah veel bezig geweest met aanpasse verbetere enz enz gaat gewoon heel veel tijd in zitten.
enkele pics:

img0085hb-1.jpg

motor klaar om weer verscheept te worden naar huis

img0280ng-1.jpg

in de auto Big Grin motorsteunen zit allemaal precies goed

img0296ub-1.jpg

aandrijfassen spruitstuk alles er verder opgebouwd.
inmiddels ook alle electra aan gesloten en de motor die loopt als een naaimachine haha
 
Re: rieger 6ng40 motor klaar

tijdje stil geweest maar wel veel gebeurd de eerst 50 km zijn gereden en de hele revisie is de moeite wel waard geweest.
maar nu technische gezien rijd de auto goed alleen naar al dat verbouwen en dergelijke is de auto heel slecht geworden blanke lak laat los krassen deukjes enz enz dus heb ik maar besloten dat ie weg gaat naar de spuiter.
daar ga ik niks over los laten want wordt weer een project op zich als ie voor 8 julij maar klaar is.
enkele foto's hoe ie nouw er bij staat.
img0452v-1.jpg

img0451q-1.jpg

img0450xv-1.jpg

img0446j-1.jpg
 
Re: rieger 6ng40 motor klaar

gespreken heb ik gehad met die jonge die alles gaat realiseren verbouwing gaat ongeveer 1,5 maand duren en neej geen gekke kleuren maar geen rood/roze meer Stick Out Tongue
auto wordt volgende week heen gebracht en dan moet ik hem even missen.
enuh snel haha jah watte niet normaal best wel een beetje gevaarlijk ze zijn er niet voor gebouwd haha Stick Out Tongue
 
Re: rieger 6ng40 motor klaar

fotoloze update.

duits autosport gaan we weer de baan op bij vrijrijden kijken hoe di nu presteert (als ik hem klaar krijg vant wiekend)
g-lader is geknapt zit nu een nieuw vanaf fabriek 10000 km ouwe g-lader op.
apk zit erop (nadat we alles hebben vervangt lagers rubbers en remmen)
nu rest mij alleen nog lek lucht dicht te maken want rij maar met 0,4 bar.
 
Re: rieger 6ng40 motor klaar

goed bezig

ik heb ook een g40 blok gekocht maar ik denk dat de g-lader weer de verkoop in gaat omdat t niet echt past in een polo 1

k zie je wel rijden op assen
mijn auto staat gewoon in t rijtje 6r polo's

gr andy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!