6n\g40 einde verhaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: rieger 6ng40 (foto's update 10-2)

grotere foto's Big Grin

img0433r-1.jpg


bumper met intercooler.

img0392v-1.jpg
 
Re: rieger 6ng40 (foto's update 10-2)

img0567x-1.jpg


rosmalen was gezellig alleen om te rijden wat en klote baan daar komt ook nog es bij dat doordat ik de heen reis veel te hard heb gereden motor op geven moment 120 graden was en dat ging ten koste van me g-lader snaren die rekte uit zodat ik weer druk verloor.
 
Re: rieger 6ng40 race ombouw / polo derbi gekocht

update.
tijdje stil geweest van mij kant ja druk en ben niet zo veel met foto's bezig maar
nu wel bezig om het bij te houden.!
lekkere update dit ben bezig om om mijn polo voor seizoen 2011 race klaar te maken.
houd in met me g40 motor richting de 170 pk, remmen goed aanpakken, rolkooi stutbars etc te plaatsen.
foto's zeggen meer dan woorden.


img0649p-1.jpg


img0651bp-1.jpg



de polo hoe hij er bij stond deze zomer.!
toen ik in 1 weekend de sideskirts, voorbumper en de motersteun kapot reed vond ik het weer
nodig om alles weer ui telkaar te halen en weer opnieuw op te bouwen met hopelijk als resultaat
een beter,veilig en sneller rijdende polo te krijgen.!


img0686q-1.jpg


motorsteun die afgeknapt is.!

img0862y-1.jpg


motor die beetje op de grond lag.!

img0880ft-1.jpg


motor eruit, nieuwe motor steunen erin gelast lassen gekit en primer nu nog schuren en weer
in kleur spuiten.

img0881ym-1.jpg


img0890d-1.jpg


de motor die op ten duur weer als nieuw eruit moet zien.!

img0882ur-1.jpg


img0886g-1.jpg


de kop die ik nooit vertrouwd heb die er dus ook niet meer op komt en aan de kleppen te
zien maar goed ook.

img0884s-1.jpg


img0889l.jpg


img0887a-1.jpg


de kop van me oude g40 motor die nog wel goed is kleppen eruit gehaald om weer opnieuw
er in te slijpen en met de goeie kleppen natuurlijk.!


img0872l-1.jpg


img0876i-1.jpg


mijn polo derbi uit 87 voor de winter en als 2e auto.
 
Re: rieger 6ng40 revisie (foto's update 21-11-2010)

jah alles komt er wel weer op plus extra Stick Out Tongue
298 graden nokkenas
g-lader max geflowt
3f inlaat
rvs spaghetti spruitstuk
getande riem 58 mm poelie Big Grin
chip op maat
grijze g60 injectoren.
vliegwiel 2 kg lichter

moet gerand staan voor zo'n 170 pk ... nm koppel ?

weten we pas als ie weer klaar is maar eerst de winter door met de daily Big Grin
 
Re: rieger 6ng40 revisie (foto's update 28-11-2010)

img08940-1.jpg

cilinderkop schoon en kan weer in elkaar gezet worden.

img08930-1.jpg

alvast begonnen met honen van de cilinders.

img0892w-1.jpg

afgedraaid vliegwiel.

img08910-1.jpg

nieuwe zuigerveren besteld.

nu alleen nog een warme kachel aanschaffen en dan kan ik weer verder Stick Out Tongue
 
Re: rieger 6ng40 revisie (foto's update 21-11-2010)

nah jah auto staat nog buiten en zolang dat zo is gebeurt daar niks mee veel te koud en me maat is een loods aan bouwen maar schiet niet op Stick Out Tongue
hoop dat voor maart alles klaar is zijn nog veel van die dingen die moeten rolkooi moet er nog in kuipstoelen sideskirt en voorbumper moeten nog gemaakt worden.!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!