6c led koplampen stellen.

Roon

Bekend lid
1,174
428
112
Mijn 6c led koplampen wil ik graag wat laten bijstellen. Dit moet handmatig, aangezien ze in mijn 6r zitten.

Heeft iemand een afbeelding of foto van de stelknoppen hoog/laag en links/rechts?
Zodat aan de goede knoppen wordt gedraaid.

Kan ik daar bij zonder de koplamp eruit te halen?

Zag dat hier nog geen topic van was.

Ps. Als ik het doe controleer ik het bij een garage.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Mijn 6c led koplampen wil ik graag wat laten bijstellen. Dit moet handmatig, aangezien ze in mijn 6r zitten.

Heeft iemand een afbeelding of foto van de stelknoppen hoog/laag en links/rechts?
Zodat aan de goede knoppen wordt gedraaid.

Kan ik daar bij zonder de koplamp eruit te halen?

Zag dat hier nog geen topic van was.

Ps. Als ik het doe controleer ik het bij een garage.
Hoezo laat je ze niet gewoon afstellen? Hoezo moeilijk doen? Hoezo risico lopen op strooilicht? Een garage is hier 5 minuten mee bezig en doet dit wellicht gratis voor je.
 
Polo  6c  Verkocht 
Ik heb de OEM full LED koplampen die achteraf zijn ingebouwd, laten controleren en afstellen bij de garage. Kostte niets!!
 
Volkswagen  Polo Highline 2018  1.0 JD tuning stage 1 
Ik was benieuwd hoe het werkte en wellicht misschien ook andere forumleden.
De een wil wat meer achtergrondinformatie de ander brengt hem gelijk weg.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!