5 Deurs Polo 6R interieur zonder deurpanelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pigeon

MyPolo - Team
6,319
2
4,088
233
Polo 6R interieur

Beide stoelen in hoogte verstelbaar
Beide stoelen voorzien van opbergvak
Beide stoelen inclusief de airbags

Schuimrubber is nog stevig en niet kapot

Voor het mooie even een sopje nodig

Kan ook in een 6C geplaatst worden, alleen de bijrijderssensor voor de gordel vervangen voor een 6c model (in het zitvlak)

Alleen op te halen omgeving Rotterdam, wordt niet verzonden!

Prijs 100,-WP_20160426_21_29_25_Pro.jpg WP_20160426_21_29_32_Pro.jpg WP_20160426_21_29_39_Pro.jpg WP_20160426_21_29_56_Pro.jpg WP_20160426_21_30_30_Pro.jpg WP_20160426_21_33_01_Pro.jpg
 
Ik zou de airbags los verkopen passen ook in een gti / r-line interieur.
En de lades onder de stoelen daar kan je zo €25 per stuk voor vangen en de stoel naar de roteb brengen. Zelf heb ik het ook zo gedaan.
Voor zon interieur is er bijn geen interesse.
 
@Khalid030 en @Arjan30, ten eerste excuses voor mijn verlate reactie, beetje druk hier. Ten tweede was Khalid de eerste, dus die mag als eerste het zeggen of hij alles wil, of alleen de stoelen zonder de bakken. Mochten de bakken overblijven, dan reserveer ik ze hierbij voor Arjan.

Ik zal Khalid nu even een PB sturen om te kijken of we het eens kunnen worden.

Oja, ik heb de lades losgehaald, maar die kunnen altijd weer terug gezet worden, 5 schroeven per bak.
 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!