288mm naar 312mm

Volgens mij zelfde als op men ibiza. Dus de 5x100 van golf 4 met klauwen, brackets, een goei paar ferodo ds performance blokken en de schijven.

Best gewoon een 2de hands setje zoeken zoals hieronder (helaas al verkocht). Natuurlijk kan je ook nog altijd gaan voor een r32 set maar dat vinden sommige velgen niet zo leuk :mrgreen:.

IMG_0177.jpg
 
hallo

Ik zou graag willen weten wat ik nodig heb om mij 288mm remmen naar 312mm remmen te upgraden.

Kan iemand dat mij misschien vertellen!

Gaat over een 9n3 gti

Mvg
Jeroen
Wat je ook kunt doen zijn de remmen en klauwen van de S3 eronder (ik heb ook 9n3 gti) Mijn klauwen zijn van de S3 ('98/'03)de schijven van Zimmerman en de blokken DS2500 van Ferodo. Remt echt goed!
PS de originele set is te koop
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!