28 april MyPolo.nl Meet and greet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik rijd ook vanuit Twente;)
Wilde zo tussen 11 en 12 uur uit Haaksbergen vertrekken, wie mee wilt rijden, laat maar weten. Anders rijd ik gewoon alleen, geen problemen mee Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Goedemorgen Heren en Dames!

De wekker heeft mij zojuist gewekt om te zorgen dat ik tijd genoeg heb om de Polo netjes te wassen zodat jullie daar in ieder geval niet over kunnen klagen ;)
Ook ga ik nog even op zoek naar het spandoek zodat jullie zeker weten dat die ene zielig en alleen staande Polo van MyPolo.nl is! ;)

Zie jullie straks!
 
Goedemorgen Heren en Dames!

De wekker heeft mij zojuist gewekt om te zorgen dat ik tijd genoeg heb om de Polo netjes te wassen zodat jullie daar in ieder geval niet over kunnen klagen ;)
Ook ga ik nog even op zoek naar het spandoek zodat jullie zeker weten dat die ene zielig en alleen staande Polo van MyPolo.nl is! ;)

Zie jullie straks!

Ik zal mijn dame door de wasstraat rijden zodat zij er weer glimmend uitziet.
Voor de rest is de dame nog niet klaar maar dat mag de pret niet drukken:grin:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!