28 april MyPolo.nl Meet and greet

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik weet wel niet waar dat allemaal ligt, is er helemaal niemand die vanuit bilzen etc vertrekt die een gps heeft?
en anders zou ik iemand moeten meepakken, vriend van mij maar dan moeten jullie even het adres doorgeven aan mij waar we verzamelen;)
 
Burgemeester Burgerslaan 48, 5245 NH Rosmalen. Dat is de McDonald's bij Den Bosch langs de snelweg A2. Als je dit invult in Google maps, routebeschrijving aanvraagt vanaf lanaken, dan moet je er wel komen.
 
1* Bas
2* Maik
3* Johan
4* PoloDave
5* Gewoonjan
6* Paddokingnr1 (als het werk het toelaat)
7* Bosino
8* Xander
9* Black Polo 9n
10* Polootje
11* Jossa80
12* Spaniard (ovb)
13* Petrolhead
14* Rammie
15* IbifaHo (ovb)
16* Mauricesunny (ovb)
17* Djaggo
18* Peterwittebol
19* Ruittie
20* RJPolo (ovb)
21* Raoul
22* POLOBM6R
23* Tiemepolo
24* Luckyflavour
25* Joeyvdnet
26* Sid (ovb)
27* DB-polo
28* Reddevil
29* CleeHee
30* Daniel90
31* Enzo_ (OvB) mit Crew
32* Quot
33* Noel (ovb)
34*Elliot

Ik ben erbij dus toevoeging "Als het werk het toelaat" heb ik verwijdert.
 
zijn er misschien ook die van uit belgie vertrekken meer bepaald regio limburg/maastricht (hasselt, bilzen....?)
zou heel fijn zijn om dan samen op te gaan, want het is toch wel een aardig ritje en ik heb geen gps argg xd, dus zo niet gaat dit aardig wat zoek werk opleveren om daar te komen Big Grin

Ik vertrek vanuit Spaubeek, ik kom de A2 op thv Geleen/Chemelot. Vanaf hier kan je eventueel achter mij aanrijden
 
Hoop wel dat het droog is want regen is kut haha!

Hoezo heb je een lek dak
38.gif
animaatjes-lachen-5195246.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!