2022 Skoda Fabia

De vierde generatie Skoda Fabia lijkt er veel op een Polo vind ik en aangezien het ook een VAG auto is wil ik 'm hier even onder de aandacht brengen. De vorige modellen vind ik te vierkant en niet zo mooi maar deze nieuwste spreekt mij enorm aan. Helaas buiten mijn budget maar anders had ik 'm waarschijnlijk gekocht.

Wat vinden de andere Polobezitters van de wagen?

 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict
Ik denk geen verkeerde auto! Vind m niet zo mooi als de huidige polo. Ik vind de neus vooral erg stomp.. als je begrijpt wat ik bedoel dit is wel iets wat Skodas allemaal hebben tegenwoordig.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  • Leuk
Waarderingen: SoloPolo
Heb een tijd bij skoda gewerkt maar toch worden de modellen steeds mooier.
Al zitten ze wel altijd met die grillen en de lampen te kloten, het is het allemaal net niet.
Maar dat ik mijn mening :)
Ik vind dit de eerste mooie Fabia al vond ik de koplampen van oudere modellen ook wel mooi.
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
Ik denk geen verkeerde auto! Vind m niet zo mooi als de huidige polo. Ik vind de neus vooral erg stomp.. als je begrijpt wat ik bedoel dit is wel iets wat Skodas allemaal hebben tegenwoordig.
Ik moet nog wat wennen aan de wat ronde neus van de nieuwste polo, maar deze Skoda Fabia vind ik de eerste echt mooie.
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict
Inderdaad geen verkeerde auto. Zo vind ik de Seat Ibiza ook heel mooi, misschien qua body mooier als de Polo. De Skoda is wel verbeterd, en zie mezelf er ook zeker in rijden!
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict en SoloPolo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!