2016 Polo GTI

Kleine update; eerste turbo is alweer vervangen. As vastgelopen. Weekje met een SEAT Miigraine moeten rijden, dan ben je daarna toch wel weer als een kind zo blij dat je in een funauto mag stappen :)

Ik twijfel momenteel om de dashcams voor en achter te laten installeren, en ik vraag me af hoe de carbon spiegelkappen zouden staan...
 
Volkswagen  Polo GTI  1.8 TSI 192PK DSG 
Seat migraine !!
Maar hoe krijg je het voor elkaar de turbo stuk ..
Je schoenmaat Graag .
De kilometerstand van de polo .

Laat de motor na een spannende rit tenminste 30 sec. uitdraaien - acclimatiseren.
De turbo kan zo zijn warmte beter kwijt. En wordt dan niet belast, maar wel gekoeld door de motorolie wat de levensduur verlengt, vooral bij een benzinemotor..
Als de Turbo 4 seconden zonder motorolie draait mag je dit vergelijken met een motor die 4 minuten zonder olie draait .
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
Eerste beurt alweer gehad. Instrumentencluster moet vervangen worden want het knopje om de dagteller te resetten is stuk. Verder doet ie het top en ben ik alweer een poosje rammel- en kraakvrij.
 
Volkswagen  Polo GTI  1.8 TSI 192PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!