2016 Polo GTI



Dit is mijn Polo GTI 1.8TSI 192PK DSG 5-deurs in Oryx White Metallic. Eigenlijk alle opties er op behalve hoofdairbags en half-leder/alcantara, die waren ten tijde van bestellen helaas niet beschikbaar. Baal wel nog steeds dat opties als Adaptive Cruise Control en Keyless Entry & Go niet kunnen op de GTI, maar soms wel op een Highline of Crosspolo.

Wat mij wel opvalt is dat als ik bel via Apple Carplay en ik hang op, de radio heel vaak niet meer terug komt. Dan moet ik eerst mijn iPhone van het kabeltje halen. Bekend probleem?

Verder ben ik benieuwd of er af en toe toerritten gereden worden? Dat vind ik altijd wel leuk :)
 
Volkswagen  Polo GTI  1.8 TSI 192PK DSG 
Retrofit acc? Kreeg van een servicemonteur te horen dat het niet kon ivm koeling? Wat zou het kosten? Zeker gigantische ingreep voor nodig in de bumper? Weet niet of ik daar op zit te wachten ivm garantie enzo. Zit wel nog te denken om die carbonlook spiegelkappen voor 9 tientjes op te pikken bij VW. Vind ik wel wat hebben.

Heb er bijna de eerste 1.000km op staan (binnen een week, oeps) dus zal em binnenkort eens open gooien. Maar merk nu al dat ie heel lekker in de bochten ligt, denk dat ik hem vd zomer een midweekje mee naar Schotland neem ofzo. Even wat leuke rijderswegen opzoeken :)
 
Volkswagen  Polo GTI  1.8 TSI 192PK DSG 
b2bbfb9127c11faa367f78488c7a67fd.jpg
9299e30e84fe34116e01354dbfdba999.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswageb  Polo 6r  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!