2015 Polo GTI 6C 1.8tsi (DAJA/DAJB?)

Hierbij mijn polo.

Ondertussen heb ik hem al een jaar. Ongeveer 20.000 blije km al gereden sinds ik hem heb.
Het is een 2016 model die eind 2015 geproduceerd is.

Oa zit er een milltek catback onder, een audio upgrade van audiotec fischer, verlaagd op KW veren en zomers rij ik op de standaard parabolica velgen en swinters op audi a1 s-line velgen (vond ik heel mooi passen onder de polo). Hij is ook getuned tot ongeveer stage 1 (op maat gemaakt tune, dus niet alles eruit gepersd). Ohja en recent heb ik LED lampen gemonteerd als uograde op de standaard halogeen, zeker een aanrader.

Volgende upgrade word denk ik een air intake (maar welke weet ik dus nog niet; zal ik in de correcte forum vragen)

Bijlagen

• DSC_7704.webp
    DSC_7704.webp
    256.9 KB · Weergaven: 5
  • IMG_8787.webp
    IMG_8787.webp
    2.6 MB · Weergaven: 5
  • IMG_8382.webp
    IMG_8382.webp
    1.7 MB · Weergaven: 5
Volkswagen  Polo GTI 6C 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!