2012 Audi A1

Re: Djaggo's :: 6 R Polo D-Style

@gewoonjan ja dat klopt mijn dimlicht gaat uit als ik grootlicht geef is dat te verhelpen in de VCD? en een kleine noot ik heb wel een lamp error zag ik maar dat is ook te verhelpen in de VCD toch?

Jep, dat is met vcds om te zetten naar de H7 codering, zodat je dimlicht aanblijft;)
Staat hier wel op het forum, zal het straks even voor je opzoeken;)

En de lamp error zou wel kunnen ja, al vermoed ik dat die veroorzaakt word door de led stadslichten, alleen weet ik zo de codering daar niet voor, al is die wel op te zoeken door iemand met een recentere versie van vcds dan ik;)

Kortom gaat goed komen!:)

Edit:
Hier staat zo de eerste oplossing die ikzelf als eerste zou proberen;)
http://www.mypolo.nl/forum/polo-v-6...verlichting-polo-bluemotion-2.html#post109544

Op de laatste pagina staat ook nog een post van Donna, die zou ikzelf als backup proberen mocht de quote van Houz74 niet werken;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  6R  1.2TDI 
Avond foto's
djaggo-albums-djaggo-s-album-picture1754-dsc-0253.jpg
 
Op de muur wil ik alleen zien omdat ik benieuwd ben naar de vorm die de reflector achter de lens geeft aan het licht;)
Zag namelijk een foto op polo6rfreunde waar ik niet de karakteristieke halogeenlicht vorm uit kon halen;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Djaggo's :: 6 R Polo D-Style

Hoever van de muur moet je staan dan? en heb je die link van onze duitse vrienden

Met je bumper bijna tegen de muur kan, maar een paar metertjes variërend van 1 tot 10 zou prima moeten zijn om het lichtbeeld van een lamp te kunnen zien;)

Osram nightbreakers erin doen ipv xenon, heb je ook een mooi, wit licht.

Niets verslaat xenon qua kleur als je het mij vraagt :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!