2012 Audi A1

Haha Ja dank je nieuwe updates komen binnekort als ik mijn nieuwe koplampen gemonteerd heb tot die tijd
animaatjes-bezig-43019.gif
 
Haha ja ze kijken zeker een stuk bozer
8069.gif
maar eigenlijk iets heel simpel ik zag vd week 2 vierkanten liggen met aan de ene kant een plakrand op maat geknipt beetje pielen en plakken
animaatjes-lachen-03217.gif
foto in het donker gaat niet lukken want krijg het niet goed te zien door de flits misschien maar heb het ook zonder geprobeerd
 
Re: Djaggo's :: 6 R Polo D-Style

Ziet er wel super uit!Big Grin
Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien als je het dimlicht hebt omgeruild voor een wittere variant of zelfs xenon;)

Enneh alles werkt?
Even een snelle gok, jouw dimlicht gaat uit als je grootlicht inschakelt;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ziet er goed uit Djaggo, dus gewoon plug and play? Ben benieuwd hoe de lichtopbrengst is als het donker is. Gefeliciteerd man, de eerste op het forum met deze koplampen. Ik zal zelf nog even door moeten sparen maar ze gaan er zeker komen.
Zit je nu buiten voor de auto in een tuinstoel te genieten?

Yep plug&play ga vanavond nog effe foto's maken en was effe bij een kennis mijn lampen aan het bewonderen ;)

@gewoonjan ja dat klopt mijn dimlicht gaat uit als ik grootlicht geef is dat te verhelpen in de VCD? en een kleine noot ik heb wel een lamp error zag ik maar dat is ook te verhelpen in de VCD toch?

Nu effe iemand vragen die dat kan en als dat gedaan is gelijk andere lampen halen die witter zijn ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!