2011 Polo 6R 1.2 TDI MET 500.000 KM

Bijna 100.000 per jaar is echt veel. Mensen vonden mijn 20.000 per jaar al veel... gaaf dat je zo'n mijlpaal mag bereiken man! Nog vele veilige kilometers!!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Hij is hoofdzakelijk negatief over hoe de auto eigenlijk al uit de fabriek is gerold, met een trage tractor motor met bijbehorend brandstofsysteem. Over de algehele staat bij 5 ton vind ik hem voor zijn doen best positief.

Mooi filmpje :cool:
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Valdes
Hij is hoofdzakelijk negatief over hoe de auto eigenlijk al uit de fabriek is gerold, met een trage tractor motor met bijbehorend brandstofsysteem. Over de algehele staat bij 5 ton vind ik hem voor zijn doen best positief.

Mooi filmpje :cool:
Inderdaad, hij was tevreden over deze auto, en met 5 ton op de teller zulke kleine problemen is ook wel netjes.
 
Volkswagen  X  X 
Volgens mij heb je de verkeerde video gelinkt. Ik zie alleen een negatief filmpje over EGR kleppen.

Gefeliciteerd met de 500k in dit prachtmodel!
Ik ben helaas ook niet zo tevreden over de filmpje. Kon wel meer over mijn auto gaan dan over de algemene problemen waar ze om bekend staan.
Hierbij upload ik voor degenen die het leuk vinden om ook de artikel te lezen die in de Autoweek blad staat.

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R 2011  1.2 tdi bluemotion 101 pk EGR OFF 
Ik ben helaas ook niet zo tevreden over de filmpje. Kon wel meer over mijn auto gaan dan over de algemene problemen waar ze om bekend staan.
Hierbij upload ik voor degenen die het leuk vinden om ook de artikel te lezen die in de Autoweek blad staat.

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg
Tja daar heb je een punt egr problemen is ook al jaren bij opel vandaar dat je voor opel bindplaten had en egr cheaters elk merk heeft zijn dingetje ik heb zo ook de autoweek reportage gezien over de grijze opel combo met de kapotte wervelkleppen in het inlaatspruitstuk onderdeel kost bij opel nieuw ook over de 3000 euro dus elk merk heeft zijn ding
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Overigens grappig dat Joep in het geschreven artikel zegt dat het een kwaliteitsproduct is (in de conclusie) maar in het filmpje zegt hij van niet. Wat is het nou dan?

Hij vind het ook opvallend dat de Polo niet roest maar volgens mij roesten Polo 6R's en 6C's sowieso niet snel?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito en Jay511
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!