Danny1995's Polo 9N3 1.4 TDI 2005
Danny1995's Polo 9N3 1.4 TDI 2005

Showroom 2005 Volkswagen Polo 9n3

De Polo heb ik in 2013 gekocht bij de plaatselijke dealer. Sinds die tijd al vele plezierige kilometers gemaakt en de Polo wat meer gepersonaliseerd.
Merk
Volkswagen
Model
Polo 9N3
Uitvoering
Trendline
Kleur
LC9Z Black Magic
Bouwjaar
2005
Maar eens een foto update.
Polo staat weer klaar in wintermodus, laatste jaar met zwarte doppen, volgend jaar lichtmetaal :)
WP_002588 by Danny van de Streek, on Flickr
WP_002589 by Danny van de Streek, on Flickr
Kleine versie heeft nu ook een plekje:
WP_002586 by Danny van de Streek, on Flickr

Ooit was het zo:
Volkswagen Polo 9N3 by Danny van de Streek, on Flickr
Nu zo :mrgreen:
WP_002587 by Danny van de Streek, on Flickr

En nog een foto van een maandje terug samen met mijn andere favoriete voertuig:
WP_002344 by Danny van de Streek, on Flickr
 
Ja, die is wel iets groter dan de gemiddelde auto. Het mooie is dat we er twee van hebben en dan nog een stuk of vijf kleinere.

Rijdt overigens heel makkelijk. Hendeltje onder het stuur voor voor en achteruit en een versnellingspook met vier versnellingen en een soort van groepenpook voor meer kracht, minder snelheid (A tot C).

Leuke van deze trekker is dat hij achteruit bijna even hard gaat als vooruit. Vooruit 42 km/uur, achteruit 37 km/uur. Erg leuk altijd :mrgreen:

Hier even een overzicht van de andere trekkers en grote machines op ons bedrijf (beetje topicvervuiling moet kunnen Stick Out Tongue ):
DSCN0439 by Danny van de Streek, on Flickr
DSCN0029 by Danny van de Streek, on Flickr
IMGP1237 by Danny van de Streek, on Flickr
IMGP1800 by Danny van de Streek, on Flickr
IMGP1385 by Danny van de Streek, on Flickr
DSCN2574 by Danny van de Streek, on Flickr
 
Lang geleden, maar eindelijk een update! Polo is er nog steeds en heeft vandaag een facelift gekregen. Het idee heb ik afgekeken van de ex. Polo van @reddevil . De oiginele witte Hella's werden doffer en ik wilde altijd al eens donkere lampen. Via Ebay een setje gevonden, ook Hella (wonderlijke is dat de originele witte in Slowakije zijn gemaakt en de donkere in Zuid Afrika :confused: )
Vervolgens ook de US-folie via Ebay opgescharreld en vandaag begonnen met het project, viel mij compleet mee.

Originele linkerkoplamp:
Replacing headlights for OEM GTI Hella's by Danny van de Streek, on Flickr

Het proces:
Replacing headlights for OEM GTI Hella's by Danny van de Streek, on Flickr
Replacing headlights for OEM GTI Hella's by Danny van de Streek, on Flickr
Eerste LED lamp gemonteerd Stick Out Tongue
Replacing headlights for OEM GTI Hella's by Danny van de Streek, on Flickr
Replacing headlights for OEM GTI Hella's by Danny van de Streek, on Flickr
Replacing headlights for OEM GTI Hella's by Danny van de Streek, on Flickr
Replacing headlights for OEM GTI Hella's by Danny van de Streek, on Flickr

En het resultaat:
De lampjes zijn Osram Nightbreaker Limited Edition, genoeg licht!
My Polo 16-10-2016 by Danny van de Streek, on Flickr
My Polo 16-10-2016 by Danny van de Streek, on Flickr
My Polo 16-10-2016 by Danny van de Streek, on Flickr
My Polo 16-10-2016 by Danny van de Streek, on Flickr
ps trekhaakdop zit er al weer op ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Hey, super nice om te zien dat je je polo helemaal getuned hebt. Sinds 2 maandjes heb ik ook een polo en ga hem nu ook maar eens tunen. Een vraagje, waar heb je de donkeren koplampen vandaan? ik heb een polo 9n3 80pk.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 80PK 
  • Leuk
Waarderingen: Danny1995
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!