Danny1995's Polo 9N3 1.4 TDI 2005
Danny1995's Polo 9N3 1.4 TDI 2005

Showroom 2005 Volkswagen Polo 9n3

De Polo heb ik in 2013 gekocht bij de plaatselijke dealer. Sinds die tijd al vele plezierige kilometers gemaakt en de Polo wat meer gepersonaliseerd.
Merk
Volkswagen
Model
Polo 9N3
Uitvoering
Trendline
Kleur
LC9Z Black Magic
Bouwjaar
2005
Haha, da's dan toevallig. Het was de BVA veiling in Zwolle. Ik zat met een twijfelgeval. De huidige 14 inchers zaten er over een jaar of twee ook aan te komen dat er nieuwe banden op moesten. Dus of nieuwe banden of deze wielen. Deze wielen vond ik gelijk al super, dus toen was de keuze snel gemaakt.
Mijn oude wielen zijn overigens op een Polo 9N gegaan in de omgeving Pesse/Hoogeveen.
 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx en Ascari
Zo, weer eens een update.
Inmiddels heb ik de trekhaak al uitvoerig getest met mijn hobby :cool:. Wel geinig dat ik de aanhanger al een jaar had, voordat ik een trekhaak onder de auto had.
WP_001707 by Danny van de Streek, on Flickr
WP_001706 by Danny van de Streek, on Flickr

Daarnaast had ik al langer het plan om andere achterlichten te monteren. Tot voor kort was er niks dat ik echt mooi vond, totdat er 6R looks kwamen. Toen na de montage van de trekhaak ook het typische Polo kwaaltje in het aquarium, kuch, rechterachterlicht ontstond, heb ik ze toch maar eens gekocht.
Keuze is gevallen op Rood smoke variant. Ben er zelf erg tevreden mee.:)
Voor:
WP_001732 by Danny van de Streek, on Flickr
Zoveel water zat er dus echt al in het rechterachterlicht!
WP_001736 by Danny van de Streek, on Flickr
Tijdens:
WP_001735 by Danny van de Streek, on Flickr
En na:
WP_001737 by Danny van de Streek, on Flickr
WP_001742 by Danny van de Streek, on Flickr
WP_001743 by Danny van de Streek, on Flickr
WP_001740 by Danny van de Streek, on Flickr
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Gisteren kwam er een leuk pakketje binnen :cool: :
IMG_1595 by Danny van de Streek, on Flickr
Dus gisteren en vandaag bezig geweest met inbouwen. Stroom via de carkit afgetapt, scheelt weer wat gedoe met kabels vanuit de sigarettenaansteker aansluiting.
Situatie voor:
IMG_1602 by Danny van de Streek, on Flickr
Situatie na:
IMG_1613 by Danny van de Streek, on Flickr
IMG_1617 by Danny van de Streek, on Flickr
IMG_1616 by Danny van de Streek, on Flickr

Aangezien deze dingen in 2007 nieuw 750 euro :eek: ! kostten, zijn ze inmiddels zeer zeldzaam en amper te vinden voor een Polo. Ben er goed blij mee :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!