Danny1995's Polo 9N3 1.4 TDI 2005
Danny1995's Polo 9N3 1.4 TDI 2005

Showroom 2005 Volkswagen Polo 9n3

De Polo heb ik in 2013 gekocht bij de plaatselijke dealer. Sinds die tijd al vele plezierige kilometers gemaakt en de Polo wat meer gepersonaliseerd.
Merk
Volkswagen
Model
Polo 9N3
Uitvoering
Trendline
Kleur
LC9Z Black Magic
Bouwjaar
2005
Ik heb daar een bakje zitten en gebruik dat als navibakje. Telefoon blijft er perfect in staan en mijn mobile staat niet in het zonlicht. Alleen tegelijk opladen is wel lastig.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ik had in het bakje eerst een kladblok liggen, dat is nu verhuist naar het vakje onder de radio, daar had ik de CD's liggen, maar dat zijn er maar twee, dus was ook geen probleem qua ruimte. Ik had een goedkoop navigatiesysteem via een veilingsite gekocht, werkte goed, alleen de zuignap voor aan het raam werkte slecht, dus deed ik hem altijd in m'n telefoonhouder. Maar daardoor kon ik mijn telefoon niet meer kwijt, dus had ik geen flitsermeldingen meer bij de hand.

Gelukkig heb ik het systeem vandaag goed kunnen testen. Eerst richting Raalte Broekland, vervolgens zonder navigatie richting Mariënheem, Hellendoorn, Marle, Daarle, Vriezenveen, Daarlerveen, Den Ham naar Ommen. En vanaf Ommen weer met de navigatie terug naar Nunspeet. Op 1 Rotonde na ging alles goed, dus de software is nog redelijk up to date.
Opmerkingen: Bij het toetsgeluid zachter zetten, ging ook het stemgeluid ineens zachter terwijl die op maximaal stond, vreemd, maar gauw weer terug gezet dus.
Als de zon fel schijnt is het soms wat lastig te zien, kan ik denk ik nog wat aan afstelling, qua hoek waarmee die uitklapt.

Maar bevalt heel best en staat veel mooier dan de oude situatie.
 
Haha, nee geen ijsje gehaald. Het was toen al rond kwart voor vijf dat ik in Ommen reed en moest half zes thuis eten, dus ben zo doorgereden. Kwam in Nunspeet nog wel een Polo tegen die wellicht van een forummer is, zwarte 9N3 met 17 of 18 inch wielen, led dagrijverlichting en geblindeerde achterramen. Jou heb ik niet gezien, dat was me wel opgevallen :mrgreen:

Wel een mooie route, prachtig landschap, vooral bij Hellendoorn
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Nee, helaas niet. Ik heb er al flink nazoekwerk voor gedaan, maar kan niets vinden. Ik dacht in eerste instantie ook een stuur met wit stiksel (Cup edition) te hebben gekocht, maar toen bleek het dus blauw te zijn. Kwam mij wel goed uit, maar het is wel een raadsel waar hij officieel in hoort. Dit was de Polo waar ik hem van heb, lijkt me niet een bijzondere versie:
http://www.schadeautos.nl/nl/demontage/personenauto's/volkswagen+polo+1_2/o/813250
 
Qwinz had pas een geweldig goed idee om foto's van zijn Polo te maken in een nieuwe stal. Toevallig heb ik thuis dus ook een Polo én een stal van 2014, dus ook maar eens gedaan Big Grin

Credits gaan uit naar Qwinz en zonder de medewerking van onze koeien was het niet gelukt :)
My Polo in our cowhouse from 2014 by Danny van de Streek, on Flickr
My Polo in our cowhouse from 2014 by Danny van de Streek, on Flickr
My Polo in our cowhouse from 2014 by Danny van de Streek, on Flickr
My Polo in our cowhouse from 2014 by Danny van de Streek, on Flickr
My Polo in our cowhouse from 2014 by Danny van de Streek, on Flickr
My Polo in our cowhouse from 2014 by Danny van de Streek, on Flickr
 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!