Danny1995's Polo 9N3 1.4 TDI 2005
Danny1995's Polo 9N3 1.4 TDI 2005

Showroom 2005 Volkswagen Polo 9n3

De Polo heb ik in 2013 gekocht bij de plaatselijke dealer. Sinds die tijd al vele plezierige kilometers gemaakt en de Polo wat meer gepersonaliseerd.
Merk
Volkswagen
Model
Polo 9N3
Uitvoering
Trendline
Kleur
LC9Z Black Magic
Bouwjaar
2005
Heee wat leuk!! Een plaatsgenoot! Heb je wagen nog niet gespot in Nunspeetcity..;)

Waar woon jij precies en heb je ook een 9n3(leek zo als ik je foto's zo bekeek)? Zelf woon ik aan de Vreeweg, buitengebied Nunspeet tegen het veluwemeer. Ik ga bijna iedere doordeweekse dag met de polo naar Dronten voor mijn studie en kom maar weinig in Nunspeet zelf, wellicht dat je me daarom nog niet bent tegen gekomen.
 
Waar woon jij precies en heb je ook een 9n3(leek zo als ik je foto's zo bekeek)? Zelf woon ik aan de Vreeweg, buitengebied Nunspeet tegen het veluwemeer. Ik ga bijna iedere doordeweekse dag met de polo naar Dronten voor mijn studie en kom maar weinig in Nunspeet zelf, wellicht dat je me daarom nog niet bent tegen gekomen.
Ja, ik heb idd een 9N3, een zwarte. Ik woon zelf aan de kant van de Oenenburgweg (zijstraat daarvan) dus eigenlijk aan de andere kant van Nunspeet. Vandaar dat ik je (nog) niet gespot heb ;)
 
Even een (foto) update, de Polo is inmiddels voorzien van een gti model grille met daarin de logo's van tdi en quattro, op de achterzijde zit nu een logo van 4motion. Eerst enkele foto's zonder nieuwe grille, eerst 1 in de vorst van pas , verder nog een foto op school, toevallig zette iemand net zo'n polo naast mij neer, alleen was dat een 1.4 benzine met chroompakket erop: dan nog een foto met de nieuwe grille:
 
Winterupdate!

Dat was lang geleden, maar inmiddels eindelijk weer eens een update. Ik heb namelijk een setje winterbanden gekocht in Lelystad. (van iemand die een polo 9n3 1.9TDI vanuit Duitsland had geimporteerd met lederen bekleding, hij had hem nu verkocht met 370000km!). Helaas zijn het wel stalen velgen maar ik had via de sloperij een setje zwarte wieldoppen gevonden die zo verkeerd nog niet staan. Wellicht volgend jaar een setje met lm. velgen. Verder heb ik gelijk maar even het logo matzwart gespoten, staat net wat beter.
Polo 9N3 by dannyvandestreek, on Flickr
Polo 9N3 by dannyvandestreek, on Flickr
Polo 9N3 by dannyvandestreek, on Flickr
Helaas met het achteruit de werkplaats inrijden wel een kras gereden:evil: op de achterbumper, zoals te zien, maar de lakstift is al in bestelling:)
Polo 9N3 by dannyvandestreek, on Flickr
Ook heb ik een tijdje geleden een Parrot MKI 9200 ingebouwd, voor 40 euro gekocht op de sloop en een afstandsbediening ook voor 40 euro, dus in totaal een parrot voor 80 euro, ik zou hem niet meer kunnen missen, vooral ideaal met muziek!
Polo 9n3 by dannyvandestreek, on Flickr
 
Weer eens een grote update. Inmiddels heb ik via een veiling goedkoop een setje originele Camelot velgen met Dunlop sportmaxx 17 inch banden gekocht. Deze wielen zijn een demo set geweest van een Skoda Rapid.
Hier het resultaat:
Mijn Polo , 15-RN-VG by dannyvandestreek, on Flickr
Mijn Polo , 15-RN-VG by dannyvandestreek, on Flickr
Mijn Polo , 15-RN-VG by dannyvandestreek, on Flickr
Ook een trekhaak gekocht:
IMG_0390 by dannyvandestreek, on Flickr
En het schermpje van de Parrot is nu ook gepersonaliseerd:
IMG_0461 by dannyvandestreek, on Flickr
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en Ascari
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!