Danny1995's Polo 9N3 1.4 TDI 2005
Danny1995's Polo 9N3 1.4 TDI 2005

Showroom 2005 Volkswagen Polo 9n3

De Polo heb ik in 2013 gekocht bij de plaatselijke dealer. Sinds die tijd al vele plezierige kilometers gemaakt en de Polo wat meer gepersonaliseerd.
Merk
Volkswagen
Model
Polo 9N3
Uitvoering
Trendline
Kleur
LC9Z Black Magic
Bouwjaar
2005
Hey, super nice om te zien dat je je polo helemaal getuned hebt. Sinds 2 maandjes heb ik ook een polo en ga hem nu ook maar eens tunen. Een vraagje, waar heb je de donkeren koplampen vandaan? ik heb een polo 9n3 80pk.

Dat zijn gti koplampen bijna niet te vinden iedereen wil ze ik heb ze met geluk gevonden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  • Leuk
Waarderingen: Danny1995
Hoi Rolf,

Leuk om te horen dat er weer een Polo rijder bij is op dit forum!

Mijn koplampen heb ik hier besteld: http://www.ebay.de/itm/HELLA-Haupts...h1-py21w-w5w-VW-POLO-Stufenheck-/262450928930
Alleen volgens mij ze daar niet meer leverbaar.
De folie op de lampen komt hier vandaan: http://www.ebay.com/itm/US-Design-F...inks-rechts-/141785678582?hash=item210315c2f6

Maak je binnenkort ook een eigen topic aan met foto's? Ben wel benieuwd namelijk ;)
Hey Danny,

Ik ben pas 18 geworden en ben vanaf dat moment eigenlijk alleen de weg op gegaan. Ik heb mijn rijbewijs een paar dagen na mijn 17e verjaardag gehaald en hierna tot mijn 18e niet vaak gereden. Ik heb in dit jaar wel al mijn eerste auto gekocht namelijk een polo uit 1998. Dit was een grote vergissing!!! Lekte aan alle kanten en was gewoon versleten. Toen heb ik de beslissing genomen om na mijn eindexamen fulltime te gaan werken. Hierdoor heb ik een nieuwe polo bij elkaar kunnen sparen namelijk een polo 9n3! ik zal binnenkort foto's plaatsen.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 80PK 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en Polovl
Vanmiddag een hobbyproject vrijwel afgerond waar ik al een tijd mee bezig was/ over aan het denken was. Ik ben een grote lampen/lichten gek. Toen ik ooit dacht aan een Golf 3 als eerste auto, zou daar natuurlijk een Hella grill in moeten komen. Echter, deze Hella grilles zijn niet meer leverbaar voor nieuwere auto's, dus voor een Polo 9N3 ook niet.

Maar toen ik een 'Hella' Golf hier op de sloop in Nunspeet zag staan, kon ik het niet laten om de grill te kopen:
Volkswagen Golf 3 Hella grille by Danny van de Streek, on Flickr
En toen kwam het hobbyproject van zaagwerk, knipwerk, meetwerk en zere vingers van het verkeerde zaagwerk :oops:
WP_20160918_20_18_36_Pro by Danny van de Streek, on Flickr
WP_20160918_20_37_16_Pro by Danny van de Streek, on Flickr
WP_20161211_21_08_55_Pro by Danny van de Streek, on Flickr
WP_20161212_16_19_19_Pro by Danny van de Streek, on Flickr

En het voorlopige resultaat is mijn inziens redelijk geslaagd. Perfect is het nog niet, de lampen staan op de een of andere manier nog te scheef, ze zijn nog niet aangesloten en de grill moet nog worden afgewerkt, maar het begin is er!
My VW Polo 9N3 , 15-RN-VG by Danny van de Streek, on Flickr
My VW Polo 9N3 , 15-RN-VG by Danny van de Streek, on Flickr

Wellicht in de toekomst nog weer een TDI logo toevoegen, net als een rode streep onderaan. Of gewoon de GTI grill ombouwen :mrgreen:
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en Polovl
Vanmiddag een hobbyproject vrijwel afgerond waar ik al een tijd mee bezig was/ over aan het denken was. Ik ben een grote lampen/lichten gek. Toen ik ooit dacht aan een Golf 3 als eerste auto, zou daar natuurlijk een Hella grill in moeten komen. Echter, deze Hella grilles zijn niet meer leverbaar voor nieuwere auto's, dus voor een Polo 9N3 ook niet.

Maar toen ik een 'Hella' Golf hier op de sloop in Nunspeet zag staan, kon ik het niet laten om de grill te kopen:
Volkswagen Golf 3 Hella grille by Danny van de Streek, on Flickr
En toen kwam het hobbyproject van zaagwerk, knipwerk, meetwerk en zere vingers van het verkeerde zaagwerk :oops:
WP_20160918_20_18_36_Pro by Danny van de Streek, on Flickr
WP_20160918_20_37_16_Pro by Danny van de Streek, on Flickr
WP_20161211_21_08_55_Pro by Danny van de Streek, on Flickr
WP_20161212_16_19_19_Pro by Danny van de Streek, on Flickr

En het voorlopige resultaat is mijn inziens redelijk geslaagd. Perfect is het nog niet, de lampen staan op de een of andere manier nog te scheef, ze zijn nog niet aangesloten en de grill moet nog worden afgewerkt, maar het begin is er!
My VW Polo 9N3 , 15-RN-VG by Danny van de Streek, on Flickr
My VW Polo 9N3 , 15-RN-VG by Danny van de Streek, on Flickr

Wellicht in de toekomst nog weer een TDI logo toevoegen, net als een rode streep onderaan. Of gewoon de GTI grill ombouwen :mrgreen:

Ga je er mee naar sweden?[emoji14] je bent zeker de 1e in nl die dit heeft gemaakt [emoji1305]
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Haha, nee dat niet, ben altijd gek geweest op dit soort accessoires. Vandaar pas de hint dat ik waarschijnlijk geen mistlampen hoef op te bouwen ;)

En, ja ik gok de ik de enigste in NL (en mogelijk erbuiten ben) met een 9N3 Hella grill :)

Raad het project ook niemand aan, wat een gepruts en gepriegel. Denk dat ik er totaal wel een 8 uur mee aan het zagen/ bijwerken ben geweest.
 
Haha, nee dat niet, ben altijd gek geweest op dit soort accessoires. Vandaar pas de hint dat ik waarschijnlijk geen mistlampen hoef op te bouwen ;)

En, ja ik gok de ik de enigste in NL (en mogelijk erbuiten ben) met een 9N3 Hella grill :)

Raad het project ook niemand aan, wat een gepruts en gepriegel. Denk dat ik er totaal wel een 8 uur mee aan het zagen/ bijwerken ben geweest.

Duurt eff maar dan heb je ook wat
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!