2003 Volkswagen 9n

Het uitlaat stuk lijkt wel te kloppen, volgens mij. Tenminste, op mijn 6R zit ook zon dubbele van 2x 70mm (af fabriek). Maar die valt wel deels in het zwarte inzetstuk. Hoe dat bij een 9N(3) is, weet ik niet.
Maar als je voor de volledige GTI-looks gaat, zou ik er wel een echt GTI-bumperlip op zetten. Anders ga je daar wellicht toch spijt van krijgen. En dat zou jammer zijn...
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Dankje djaggo, Maar aangezien het geld niet op mijn rug groeit moet ik het even rustig aan doen. En mercer bij een 9n3 zijn ze toch iets smaller,
En ik ga zoiezo een gti onderlip halen zijn bij de dealer rond de 60 euro, Had ik beter meteen kunnen doen maar ja ik ben nederlander he dacht 40 euro te winnen maar nu zit ik met een achterlip te kijken waar ik niks aan heb haha. Wat de uitlaat betreft, Denk dat ik ook deze een originele gti ga halen wand kwam er net namelijk achter dat mijn uitlaat flink rot is dus er moet ziezo een nieuwe onder komen en dan kan ik het maar beter gelijk goed doen denk ik zelf.

grt
 
Foto hoe die er nu bij staat:

Foto-PIXCDVR8-D.jpg


zo als je ziet net weer een tegenvaller gehad radiator zo lek al een zeef, Hoop deze auto ooit nog te kunnen rijden :(
 
Wauw wat gaaf zeg hoe je dit hebt opgezet! Ik ga dit zeker in de gaten houden. Erg mooi kleur, en super knap dat je dat allemaal in elkaar weet te zetten! Hoe zit het nu met de motor, kan je de foutmeldingen er al uit krijgen?

Heel veel succes met dit pareltje!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135 pk 
Heej vinny, Supper bedankt voor je toffe berichtje. Ben nu eerst even bezig met de uitlaat, Heb een nieuwe stuk gekocht met de katalysator duurste deel van de uitlaat, Maar bij het bevestigen brak een roestige schroef af van het stuk dat uit de motor komt erg moelijke plek om bij te komen. zou graag wat meer doen maar ben ook bezig met mijn motor rijbewijs en daar ben ik nu bijna mee klaar daarna heb ik weer wat meer geld om te inversteren. Het is allemaal wat duurder geworden dan ik had gedacht;) Maar ook dat komt allemaal goed zo heb ik meer tijd om rustig te bedenken hoe ik alles het besten kan doen.
 
Ah dat is balen! Kan je in principe rijden met deze staat, of is dat ook niet mogelijk? Ik ben zelf niet zo technisch maar ga me nu wel er proberen in te verdiepen, vind het erg interessant!

Veel succes met je motor rijbewijs, ook wel handig om dat in 2012 te halen ja, haha! Zie achter je auto een subwoofer staan, ga je die ook nog inbouwen? Setje dat ik in de auto heb liggen is echt keihard aan te raden! Zeer mooi geluid, en betaalbare actieve subwoofer. En je verliest daarin tegen weinig ruimte. Weet niet of er binnenkort nog ergens een meeting is, kan ik het je laten zien!

Schoonheid op de foto! :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135 pk 
heej vinny, nee het is helaas niet mogelijk om in deze staat met de auto te rijden ook met de papieren ben ik nog bezig, Maar die zijn nu onderweg. Moet de auto nu eerst klaar stomen boor de keuring, Maar daar heb ik nog werk zat aan.

thanks, ja mij leek het ook wel verstandig om dat nu te halen voor 2013. En wat betreft de sub, Die wil ok er graag in hebben maar op dat gebied ben ik nog miet zo thuis dus zal me daar ook eerst wat in moeten verdiepen. Zodra mijn auto rijd ga ik zeker naar een meeting ben benieuwd wat ik daar allemaal tegen ga komen!

grt!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!