Volkswagen Polo 9N 1.2 12V 64PK
Volkswagen Polo 9N 1.2 12V 64PK

2002 Volkswagen Polo

Hier vind je mijn showroom, met updates.
Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
9N Comfortline
Kleur
Zilvergrijs
Bouwjaar
2002
Ja misschien wel maar denk toch dat ik het bij zwart blijf. ik ga vanavond weer aan de slag dus zal wel een fotootje posten. Weet iemand hoe veel nummerplaten kosten met opgelegde letters? en waar je die kunt bestellen?
 
Volkswagen  Polo 9N  1.2 12V 64PK 
Ik heb het toch bij zwart gehouden misschien is plastidippen mooier maar dat ga ik wel een keer proberen, hier wat foto's
foto%2B1.JPG

na
foto%2B2.JPG
 
Volkswagen  Polo 9N  1.2 12V 64PK 
Errug mooi die komt ook op mijn verlanglijstje,

Logo heb ik besteld ik zal wel zien of die past als ik mn eigen opmeet is ie 10,5 dus geen 10 en ook geen 11 Stick Out Tongue.
Ik heb et logo besteld zal wel zien of hij past. hij is over paar weken binnen, vind de huidige wrap toch niet zo mooi
 
Volkswagen  Polo 9N  1.2 12V 64PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!