Volkswagen Polo 9N 1.2 12V 64PK
Volkswagen Polo 9N 1.2 12V 64PK

2002 Volkswagen Polo

Hier vind je mijn showroom, met updates.
Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
9N Comfortline
Kleur
Zilvergrijs
Bouwjaar
2002
Jazeker, de auto zelf heeft 64 pk niet zo denderend maar wel lekker zuinig 5,6/100,

Interieur wil ik het volgende doen maar dan moet het financieel wel meezitten

- Middenconsole carbon wrappen
- Chrome telleringen
- De voorstoelen en achterbank van een polo 6R plaatsen

Exterieur:

- 17 Inch lm velgen/strakkere vering
- Dak carbon wrappen inclusief spiegels
- Ruiten blinderen
- Achterlichten van een Polo 9N3 plaatsen
- Led kentekenverlichting
- Nummerplaat met opgelegde letters
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 9N  1.2 12V 64PK 
Gisteravond subwoofer aangesloten en versterker voor een prikkie overgenomen wil in de toekomst wat beter materiaal aanschaffen, ook nieuwe radio gekocht en geplaatst en speakers in mijn deurpanelen, in de toekomst ook nog speakers in hoedenplank.

Ook nog kleinere antenne geplaatst.

nog belang bij een HOWTO? voor de sub?
 
Volkswagen  Polo 9N  1.2 12V 64PK 
Dat klopt ja, daar had ik iets over gelezen, maar werd niet veel info over prijsgegeven, ik zat te denken aan zoiets,
Lijkt mij een stuk comfortabeler zitten :lol:
$_84.JPG
 
Volkswagen  Polo 9N  1.2 12V 64PK 
UPDATE:

Vorige week subwoofer en versterker geplaats, de sub in kleinere kist gedaan voor 100 euro overgenomen.

2e hands Versterker TOXIC- TX1200
2e hands sub JL AUDIO 350W

Heel de middag bezig geweest met afstellen klinkt super strak :grin:
 
Volkswagen  Polo 9N  1.2 12V 64PK 
Net wrapfolie besteld veel getwijfeld tussen mat of carbon, uiteindelijk voor carbon gekozen.

Het VW logo voor ga ik zwart 3d carbon wrappen en de binnenkant blauw 3d carbon (binnenkant zie je ook wel rood bij GTI emblemen)
Achterlogo net zo het logo 3D zwart carbon en binnenkanten blauw 3d carbon. misschien neem ik grill ook mee.

spannend... hopen dat het snel binnenkomt
 
Volkswagen  Polo 9N  1.2 12V 64PK 
Ik zal sowieso een paar mooie foto's plaatsen!

Vandaag wordt de folie geleverd, vanavond direct aan de slag :)

Ik zit te twijfelen, mijn auto is grijs, zal ik het VW logo carbon blauw maken en tussen het logo carbon zwart of anders om? wat denken jullie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 9N  1.2 12V 64PK 
Haha bedankt voor de reacties jullie meningen worden gewaardeerd :) ik heb blauw erbij gedaan, omdat ik dat wel een mooie kleur vindt in combo met grijs en zwart. als het niet bevalt haal ik het er weer af. ik heb wel wat foto's alleen in het donker. zal morgen duidelijke maken:)
QMxDiu3FAApW8Vpft8ra7taZB_wnyX8Nbzbcs4c8YXg=w155-h207-p-no
tUkZ-kfNzbtbR-wNtw-gZmosiKtctxdXLWuEKoN4DwQ=w276-h207-p-no
bxOM2ufdHmBCb1Gy7ebt4n72bxgwz-HK9tlOqpWx9cU=w155-h207-p-no
Laatste foto is kleur niet realistisch door de flits
 
Volkswagen  Polo 9N  1.2 12V 64PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!