17 inch VW Talladega Glossy Black

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geachte,

Bij deze bied ik mijn 17 inch VW Talladega Glossy Black velgen met banden te koop aan.
Verkoopreden: De polo wordt verkocht.

Velgen:
- 17 inch
- Steek 5 x 100
- ET 35
- Glossy black/ hoogglans zwart
- aangepaste wielbouten
- VW centercaps

Banden:
- Hankook Ventus V12 evo
- bandenmaat 215 40 ZR17 87Y
- 4 - 5 mm profiel

Velgen zijn 2 jaar oud en verkeren in zeer goede staat (geen borduurschade, krassen, steenslag,...). Altijd maniakaal onderhouden (wekelijks zowel binnen als buitenkant gewassen, waxen om de 2 maanden,...). Velgen zijn uitsluitend in de zomer gebruikt, dus nooit mee in de winter gereden. Banden hebben nog een goed profiel en kunnen nog gemakkelijk 2 of meerder jaren mee afhankelijk van de rijstijl.
Prijs is eventueel licht bespreekbaar.

PRIJS: 650 EURO

IMG_0826.JPG IMG_0829.JPG IMG_0830.JPG IMG_0831.JPG IMG_0832.JPG IMG_0837.JPG IMG_0841.JPG IMG_0845.JPG
Met vriendelijke groeten,

Daniël Barzeele
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geachte,

Bij deze bied ik mijn 17 inch VW Talladega Glossy Black velgen met banden te koop aan.
Verkoopreden: De polo wordt verkocht.

Velgen:
- 17 inch
- Steek 5 x 100
- ET 35
- Glossy black/ hoogglans zwart
- aangepaste wielbouten
- VW centercaps

Banden:
- Hankook Ventus V12 evo
- bandenmaat 215 40 ZR17 87Y
- 4 - 5 mm profiel

Velgen zijn 2 jaar oud en verkeren in zeer goede staat (geen borduurschade, krassen, steenslag,...). Altijd maniakaal onderhouden (wekelijks zowel binnen als buitenkant gewassen, waxen om de 2 maanden,...). Velgen zijn uitsluitend in de zomer gebruikt, dus nooit mee in de winter gereden. Banden hebben nog een goed profiel en kunnen nog gemakkelijk 2 of meerder jaren mee afhankelijk van de rijstijl.
Prijs is eventueel licht bespreekbaar.

PRIJS: 650 EURO

IMG_0826.JPG IMG_0829.JPG IMG_0830.JPG IMG_0831.JPG IMG_0832.JPG IMG_0837.JPG IMG_0841.JPG IMG_0845.JPG
Met vriendelijke groeten,

Daniël Barzeele
hoi, Wat heb je aangepast aan de bouten?
 
polo  6R  1.2 tdi 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!