12 volt voeding led strip e.c.t.

Beste forumleden,

In mijn auto heb ik op dit moment de 12 volt voeding voor o.a. een ledstrip en ledflitsers (voor m'n werk) gewoon via de sigaretenaansteker zitten (stekker met draad aan elkaar gemaakt met AMP'tjes). Dit ziet er natuurlijk niet uit om altijd een grote stekker te hebben zitten..
Nu is mijn vraag, hoe kan ik dit het beste oplossen en waar kan ik de voeding vandaan halen (liever binnen de auto, aangezien kabels trekken vanaf de accu echt heel lastig gaat bij mijn polo..

Alvast bedankt!
 
Volkswagen  9N3  1390 cc 1.4-16V 55kW 
@iichel kun je hier wat extra informatie over sturen? dan weet ik beter wat je bedoeld;) welke stekker moet ik hebben of welke aftap zekering? Het liefst wil ik een geschakelde plus van de zekeringen kast halen..
 
Volkswagen  9N3  1390 cc 1.4-16V 55kW 
Uiteindelijk opgelost, door aan de voorkant van de zekeringen kast een AMP'tje (platte kop, net zo groot als een zekering voetje) in de zekeringen sleuf te monteren. Zweefzekering ertussen gehangen, en werkt perfect nu! Als ik het contact omdraai mooie led verlichting bij de voeten en meteen netjes afgezekerd. zal even kijken of ik een fotootje kan plaatsen morgen.
 
Volkswagen  9N3  1390 cc 1.4-16V 55kW 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!