Algemene informatie
Met mijn oude, trouwe metgezel de Audi A4 mijn nieuwe liefde opgehaald.
Het is geworden een 2009 VW Polo 1.6 TDI.
Hier nog gebroederlijk achter elkaar..
Natuurlijk vind ik een standaard auto niks, dus gelijk aan het modden geslagen.
Er zat een zwart interieur in. Maar had al gauw een ander leuk interieur gevonden. Aangezien de Polo blauw is vind ik een interieur van een Bleu GT wel mooi. Gezocht, en gevonden..
Origineel:
Bleu GT:
Dunne sturen vind ik echt niet fijn rijden, dus stuur laten bekleden.
Origineel:
Opnieuw bekleed met 'softpolsterung'
Toen was de buitenkant aan de beurt.
Zoals 'ie origineel op z'n wielen staat:
Eindelijk de tijd en zin gevonden om 'm te laten zakken en de wielen te kleuren.
Wilde Brons maken, maar iets te veel koper gebruikt..
De wielen was nog wel even een dingetje, want stonden eerst net iets te ver naar buiten aan de voorkant. Daar 4mm af laten draaien en nu staat 'ie perfect.
De Polo is gechipt van 90 naar 150 pk, en heeft nu 330 Nm koppel.
En er liggen nog een aantal speakers en een nieuwe head-unit die nog ingebouwd moeten worden.
Het is geworden een 2009 VW Polo 1.6 TDI.
Hier nog gebroederlijk achter elkaar..
Natuurlijk vind ik een standaard auto niks, dus gelijk aan het modden geslagen.
Er zat een zwart interieur in. Maar had al gauw een ander leuk interieur gevonden. Aangezien de Polo blauw is vind ik een interieur van een Bleu GT wel mooi. Gezocht, en gevonden..
Origineel:
Bleu GT:
Dunne sturen vind ik echt niet fijn rijden, dus stuur laten bekleden.
Origineel:
Opnieuw bekleed met 'softpolsterung'
Toen was de buitenkant aan de beurt.
Zoals 'ie origineel op z'n wielen staat:
Eindelijk de tijd en zin gevonden om 'm te laten zakken en de wielen te kleuren.
Wilde Brons maken, maar iets te veel koper gebruikt..
De wielen was nog wel even een dingetje, want stonden eerst net iets te ver naar buiten aan de voorkant. Daar 4mm af laten draaien en nu staat 'ie perfect.
De Polo is gechipt van 90 naar 150 pk, en heeft nu 330 Nm koppel.
En er liggen nog een aantal speakers en een nieuwe head-unit die nog ingebouwd moeten worden.