DikkieDik1
Actief lid
ik heb meningen/adviezen nodig. afgelopen weekend ben ik er achter gekomen dat turbo eind verhaal is. naar het vinden van een schoep in het Intercooler traject. ik wou eerst gaan kijken voor een AXR turbo Gewoon weer.
Maar...... nu komt die (waarschijnlijk haal ik meer gedoe aan Magoed).
Ik heb besloten om op zoek te gaan naar een ASZ of een ARL turbo en misschien ook verstuivers van een ASZ of ARL
Wat ik weet(denk te weten LoL) zijn de verstuivers van de ASZ en ARL nagenoeg het zelfde. Maar de turbo’s wel totaal verschillend van elkaar
En ik heb de originele ECU nog liggen die standaard 101pk heeft
Daar is alleen de startblokkering(Hotfix) uit geschreven
Dus daar moet even het een en ander aan gebeuren zoals egr en smoorklep plus koeler wegschrijven
En wil ik wel graag popcornlimiter erop. Dat heb ik met de gechipte ECU die momenteel nog ingeplugd zit in de auto
En mijn vraag is eigelijk. Met standaard 101pk ECU. Kan ik daar zonder te chippen een andere turbo mee laten draaien en eventueel andere verstuivers
Alvast vriendelijk bedankt
Maar...... nu komt die (waarschijnlijk haal ik meer gedoe aan Magoed).
Ik heb besloten om op zoek te gaan naar een ASZ of een ARL turbo en misschien ook verstuivers van een ASZ of ARL
Wat ik weet(denk te weten LoL) zijn de verstuivers van de ASZ en ARL nagenoeg het zelfde. Maar de turbo’s wel totaal verschillend van elkaar
En ik heb de originele ECU nog liggen die standaard 101pk heeft
Daar is alleen de startblokkering(Hotfix) uit geschreven
Dus daar moet even het een en ander aan gebeuren zoals egr en smoorklep plus koeler wegschrijven
En wil ik wel graag popcornlimiter erop. Dat heb ik met de gechipte ECU die momenteel nog ingeplugd zit in de auto
En mijn vraag is eigelijk. Met standaard 101pk ECU. Kan ik daar zonder te chippen een andere turbo mee laten draaien en eventueel andere verstuivers
Alvast vriendelijk bedankt
Volkswagen
Polo 9n 1.9 TDI 2004 5drs(Verkocht) / Golf 5 1.6 FSI 2005 5DRS / Polo 9n 1.4 16v 2002 5drs