zwarte velgen

Hoi allemaal!

Ik krijg over 2 weken de Polo 5 Highline in het wit. Graag wil ik hieronder zwarte velgen. De banden zijn 15 inch. Ik heb 2 sets velgen gezien die ik mooi vind, maar deze zijn antraciet van kleur. Het gaat om de Rial Milano velgen; http://www.carcreative.nl/Rial-Milano.jpg
en de Borbet LV5;http://www.hoogendoornwheels.nl/files/imagecache/hw_wheel_full/Borbet LV5.jpg

Allebei zijn deze antraciet, maar ik wil ze graag in het zwart hebben. Heeft iemand toevallig ervaring met 1 van deze 2 en lijken ze misschien zwart wanneer je ze onder je auto hebt?

Graag jullie reactie;)!!
 
Als je even die types in google afbeeldingen ingeeft zie je genoeg voorbeelden van hoe ze onder een auto staan eh ;) ik heb ze ook even ingetypt en mij lijken ze niet zwart, eerder donkergrijs met soort donkerbruin in.(de borbet velgen, de andere gewoon donkergrijs) Maar als je de velgen zo mooi vindt, dan kan je ze toch gewoon kopen en laten spuiten/poederlakken? Zo enorm veel kost dat nu ook weer niet he ;) en dan heb je perfect wat je wil

Trouwens wat bedoel je met de banden zijn 15", wil je de banden gaan hergebruiken op de nieuwe velgen? Ik zou persoonlijk, zeker onder een 6r, minstens voor 16"/17" gaan, maar dat is jou keuze natuurlijk :)
 
Bedankt voor je snelle reactie! Ik bedoel dat er standaard 15 inch banden op de auto zitten die ik gekocht heb. Ik wil deze banden houden, maar met nieuwe velgen. Ik vind natuurlijk 16/17 inch banden mooier, maar daar zit ook weer een ander prijskaartje aan natuurlijk!
Ik wist niet dat je ze kan laten spuiten/poederlakken. Wordt dat mooi en hoeveel kost dan ongeveer?

Gr. Nicole
 
Ik persoonlijk zou even doorsparen en dan 17 inch eronder gooien, staat naar mijn mening toch wat mooier en ik denk dat je op den duur er spijt van krijgt als je voor de 15 inch gaat.

spuiten en poedercoaten wordt zeker mooi!! de prijs is vast wel te vinden op internet, spuiten zal wel iets van 200 euries zijn.

als je ze toch laat spuiten of poedercoaten is een kinky kleurtje misschien ook wel wat ;)
 
Jullie maken het me wel weer lastig hoor! Misschien toch voor 17 inch gaan?! De dealer zegt dat hij deze kan bestellen voor 1440 euro. Vind ik toch nog best prijzig en blijf bovendien dan met 4 banden zitten. Of inderdaad iets regelen met de dealer.
Ik ga morgen ook even informeren naar dat spuiten en/of poedercoaten!

@Graafie: die Borbet velgen staan zeker goed zeg! Zo lijken ze wel weer echt zwart ipv. antraciet?

hmm, toch handig zo'n forum met mensen die er wel verstand van hebben;)
 
ik vind de Rial milano toch wat mooier
ik zou voor die gaan Big Grin...zelf vind ik ze al mooi genoeg

als ik jou was zou ik ze eerst er onder monteren en kijken of je het mooi vind
als je het niet erg vind dan gewoon zo laten...scheelt je weer spuit of poedercoat kosten.
 
Vraag aan je dealer of je de normale banden mag inruilen tegen winterbanden. Dus de winterbanden op de 15 inch velgen monteren. Kun je daar voorlopig een paar maandjes op rondrijden ( Februari, Maart en misschien eerste weken van April) en kun je rustig rond gaan kijken voor een 17 inch setje voor de zomer. Bij Hoogendoornwheels heb je een ruime keus. ;) ;) ;)
 
De Borbet LV velgen zijn inderdaad niet echt zwart maar antraciet, in de volle zon lijken ze een beetje bruin. Ze staan wel erg goed onder de Polo trouwens, maar dan wel in 17". Ik heb zelf new RS4 in 16" als wintersetje onder de Polo, die zijn wél zwart en niet al te duur.

[resize=640:2sfcpmv9]http://farm8.staticflickr.com/7171/6411992447_87579d0b6c_b.jpg[/resize:2sfcpmv9]
 
Waarom niet gewoon een setje replica velgen met banden 17'', voor €600 á €700 ben je klaar. Je zou ook voor goedkope banden kunnen gaan dan kom je met €550 al een heel eind ;) .
 
JeroenMPC zei:
Waarom niet gewoon een setje replica velgen met banden 17'', voor €600 á €700 ben je klaar. Je zou ook voor goedkope banden kunnen gaan dan kom je met €550 al een heel eind ;) .
Hahaha, dan doe ik iets verkeerd :lol:
altijd als ik aan 't koekeloeren ben naar replica velgen (wel 18 inch dan), dan kom ik samen met een goede set banden op zo'n 1000 euro uit :lol:
maargoed, dat kan ook aan mijn voorkeur van banden liggen Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Je bandenkeuze heeft inderdaad een flinke invloed op de prijs van het setje.

Kijk maar bij onlinevelgen. Goede banden erop laten monteren en ze worden een heel stuk duurder.
 
Hoi Nicole,

Ook ik heb net als graafie de Borbets onder de Polo liggen. En het staat strak.

Lijkt trouwens wel of graafie een foto van mijn Polo heeft gemaakt ;)

Wat ik heb gedaan is nieuwe banden en velgen (17") en op de oude velgen winterbanden gezet. Het setje nieuwe velgen koste me €700,-. In totaal was ik €1000,- kwijt voor het geheel (incl. uitbalanceren enz.)

Succes met je keuze, maar als het toch wat kost doe het dan goed of spaar ff door ....
 
Hoi,

Ik vind die Borbet velgen inderdaad erg mooi en al helemaal in 17 inch. De dealer had de Milano velgen nog liggen en heeft deze onder mijn polo gedaan om te kijken hoe ze staan. Zo als je hieronder ziet zijn ze antraciet van kleur. Ik zou ze misschien nog mooier vinden als ze wat donkerder waren. De borbet velgen zijn ook atraciet, maar denken jullie dat deze donkerder tonen dan deze Milano velgen?

https://mail-attachment.googleuserconte ... Y&sadssc=1

https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=2 ... &safe=1&zw
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!