Zwarte strip in achterbumper (de)monteren.

Ruud9N

Premium lid
Spritmonitor.de
3,384
1,066
213
Ik ben met de onderbuurvrouw nog in conclaaf over het te betalen bedrag (en evt. betalingstermijnen) maar zit er aan te denken om een nieuwe bumper aan te schaffen. Deze begint nu wel flink beschadigd te raken. :(
Gespoten en wel kost mij dat € 190,-. (incl. € 25,- verzendkosten)

Schadebedrijf had mij een prijs opgegeven voor een nieuwe bumper (incl. montage e.d. dus kant en klaar) van ca. € 1.000,-. o_O :eek: :confused:

https://www.onderdeleninkleur.nl/Achterbumper-Volkswagen-Polo-(9N1/2/3)-REFLEXZILVER-(LA7W)

Nu vraag ik mij alleen af hoe ik die strip van mijn oude bumper krijg en op die nieuwe zet. Ik kan het niet goed zien maar vermoed dat het met clipjes werkt. iemand die hier verstand van heeft?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Waarom zou je een nieuwe bumper willen kopen aangezien het laten spuiten een goedkopere oplossing is?

Kijk eens op site Van Gunnewiek, daar staan 2 achterbumpers in jou kleur voor €65 met lichte schade(krassen)
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Hmmm, imitatie had ik niet bij stil gestaan.

Spuiten een goedkopere oplossing? Niet waar ik ben geweest.

Dank voor de tip maar het probleem is inmiddels al bijna verholpen en daarom is een nieuwe bumper niet meer nodig. Zondag is er iemand langs gekomen die door de week professional auto's poetst en polijst en hij heeft de schade er bijna helemaal uit kunnen halen terwijl de schadeherstellers zeiden dat het gespoten moest worden. Andere kras heeft hij er ook gelijk uitgehaald en ook daarvan werd gezegd dat het gespoten moest worden. Hij moet deze schade alleen nog een keer goed komen afwerken.

Toch fijn als je bedrijven kan vertrouwen... o_O
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!