Zwarte Hoogglans GTI Lijsten

Dat zal je normaal gezien bij de dealer kunnen bestellen maar eerst zal je een Polo 6R GTI chassisnummer moeten hebben tenzij je een heel vriendelijke en geduldige magazijnier voor je hebt staan :lol:
 
De carbon radio frame lijsten zijn een accesoire die ook op de volkswagen site staan.

De zwarte hoogglans radio frame lijsten zitten standaard in de GTI en zijn (naar mijn weet) niet te veranderen en daarom niet appart te bestellen/vinden.

Misschien een mogelijkheid: Haal je huidige radio lijsten eruit ;) spuit ze in de kleur die je wilt en dan terugzetten ;)
 
@elcangri
Het is toch gewoon een stuk plastic? waarom zou je het niet kunnen bestellen?
naar mijn weten zijn deze items toch niet exclusive zolang je maar geld hebt toch? anything rolls....

@Alessandro
Volgens mij is dat effect toch nooit zo mooi als echte hoogglans lijsten

@MyPoloCandy
Hey Cornesagt heeft er één liggen? zal hem even benaderen dan hoeveel die ervoor wilt hebben
 
ik heb nog een set hoogglans zwarte lijsten liggen ja, het is een set voor clima. en ik wil er rond de €125,= voor hebben of een goed bod!!


neem ze ook mee naar de meating als ik kan komen.


heb hier nog een foto van hoe het er bij mij uit ziet.
 
Hey cornésagt waarom doe je ze weg eigenlijk heb je per ongeluk 2 setjes besteld ofzo? maar zijn die dingen zo duur joh :shock: ?? via de dealer 200euro?

volgens mij is het wel krasgevoelig jah maar goed...zo vaak schaats je er toch niet op ;) dus het zal wel meevallen..althans als ik mijn RNS bedien...

Dit is trouwens de Carbonlook lijst 165 euro incl montage...volgens mij kan je de montage wel zelf doen die dingen klik je er zo uit.
http://www.volkswagen.nl/volkswagen-rij ... model=Polo
 
KYC zei:
@elcangri
Het is toch gewoon een stuk plastic? waarom zou je het niet kunnen bestellen?
naar mijn weten zijn deze items toch niet exclusive zolang je maar geld hebt toch? anything rolls....

@Alessandro
Volgens mij is dat effect toch nooit zo mooi als echte hoogglans lijsten

@MyPoloCandy
Hey Cornesagt heeft er één liggen? zal hem even benaderen dan hoeveel die ervoor wilt hebben


Ik heb nooit gezegd dat dit NIET bij de dealer besteld kan worden, integendeel. Lees terug mijn reactie hierboven. Je zou dit zonder problemen moeten kunnen bestellen ;) alleen heb je een chassisnummer nodig om het die mensen makkelijker te maken Big Grin
 
KYC zei:
Hey cornésagt waarom doe je ze weg eigenlijk heb je per ongeluk 2 setjes besteld ofzo? maar zijn die dingen zo duur joh :shock: ?? via de dealer 200euro?

volgens mij is het wel krasgevoelig jah maar goed...zo vaak schaats je er toch niet op ;) dus het zal wel meevallen..althans als ik mijn RNS bedien...

Dit is trouwens de Carbonlook lijst 165 euro incl montage...volgens mij kan je de montage wel zelf doen die dingen klik je er zo uit.
http://www.volkswagen.nl/volkswagen-rij ... model=Polo

en hoe zit het dan met het ventilatie rooster.
Dat is toch een geheel, geen los lijstje ??
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!