Zwarte 9N3 Hemel+delen, geschuimd dashboard & Zijpanelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mannen,

Ik ben nu al langer (helaas tevergeefs) opzoek naar een zwarte hemel voor mn 3-deurs 9N3, zonder schuifdak. Daarbij zoek ik ook alle delen die daarbij horen (zonnenklep, A,B,C Stijlen, Handgrepen, binnenlicht etc).

Spul is haast niet te vinden, hebben jullie misschien een tip waar ze dit op dit moment hebben/ zouden jullie ook een oogje willen openhouden op eBay/Marktplaats etc.?

Thanks!

Mark
 
Re: Zwarte (GTI/GT Rocket) Hemel + bekleding

Ja, tis een flinke zoektocht. Heb n paar maanden terug wat te lang getwijfelt, toen hadden ze een complete set bij BM-Onderdelenshop. Ik hou m ook in de gaten voor jou!
 
Re: Zwarte (GTI/GT Rocket) Hemel + bekleding

Ja, is het ook, maar voor heel veel minder heb ik t helaas nog niet langs zien komen.. :)

Zoek overigens ook nog n geschuimd dashboard (is de zachte uitvoering uit de luxere versies van de 9N, die is door onze grote vrienden uit Wolfsburg wegbezuinigd bij de 9N3) Hij is te herkennen aan een koepel boven het intrumentenpaneel die bestaat uit volledig hetzelfde materiaal als de rest van het dashboard. De harde versie heeft hier nog een 'losse' zwarte rand..
 
Re: Zwarte (GTI/GT Rocket)Hemel+delen & geschuimd dashboard

Jij hebt een geschuimde, dus de zachte.

Dit is de zachte, koepeltje is 1 geheel:

25_SIMG0486.jpg


En dit is de harde, je ziet de zwarte rand over t koepeltje (hoe heet dat ding eigenlijk?) lopen:

DSC00350MyPolo.jpg



Edit: Ja, tot morgen! T duurde ff ;)
 
Re: Zwarte (GTI/GT Rocket)Hemel+delen & geschuimd dashboard

Heey, dar viel mij op de meet ook al op. Starsky had namelijk die zwarte rand en ik niet. Is hier bovenstaande dan het verschil?

Enne als ik dat zo hoor met allemaal die prijzen van dat zwarte spul dan ben ik toch blij met mijn complete set voor 50 euro. (blanke kleur) wel even de zaag erin ivm derde zonneklep boven spiegel mja.
 
Re: Zwarte (GTI/GT Rocket)Hemel+delen & geschuimd dashboard

Jup, dat is het verschil ;) De geschuimde is vaak ook 2-delig, die is er bijv ook met n creme onderzijde (de harde overigens ook, maar die is dan wel weer 1 geheel, fijne VW-logica)
 
Re: Zwarte (GTI/GT Rocket)Hemel+delen & geschuimd dashboard

Heb eens even erop geduwd vandaag, maar mijn dash veert id iets in als ik er op duw en voelt ook zachtjes aanStick Out Tongue. mooi, weer wat geleerd:)
 
Re: Zwarte (GTI/GT Rocket)Hemel+delen & geschuimd dashboard

Even over die zwarte rand op foto 2, daar heeft de vorige eigenaar lekker de zwarte laag af lopen krabben....... is zoiets los te leveren, of heeft iemand er eentje liggen ?
 
Heb zojuist gezien dat de vorige eigenaar lekker heeft lopen rommelen met de zijpanelen achter. Als iemand deze weet te/heeft liggen voor een 3 deurs in een neutrale kleur (heb nu grijs) dan hoor ik t graag.

Mens, heb straks n compleet nieuwe auto van binnen :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!